AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Skrevet 28. mai 2024 Han jobber mye overtid når, og vi trenger pengene da våren har bydd på mye uforutsett med store utgifter. Jeg jobber jeg også, men har en del mer fri enn han da selvfølgelig. Alt faller da på meg, jeg blir sliten og takler dårlig det. Vi har tre barn, de krever enormt mye kjøring pga her finnes det ikke kollektivt det har blitt kuttet og kuttet, har et kronisk sykt barn som krever en del oppfølging og mye legetimer. Jeg er også bipolar og "tåler" slike endringer dårlig. Så da går luften litt ut av meg, og jeg føler meg bare trist. Jeg vet dette er pga stress og det trigger. Dere som er mye alene med barn, jeg vet jo mange har det mye, mye verre enn meg Hvordan gjør dere det for å føle at det er greit? Hvordan håndtere dere det, og føler du deg ensom i rollen som foreldre? Jeg håndterer dette, jeg får det til. Det føles bare ensomt, trist og litt overveldende. Anonymkode: 70cd3...58b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Skrevet 28. mai 2024 Uff, så slitsomt. Det er til tider ensomt å ha flere barn, og det er tidkrevende og man blir sliten. Kan du få avlastning av f eks familie? Eller ha faste avtaler på samkjøring med naboer e l? Kan du få støtte fra Nav til å dekke opp tidsbruk med den kronisk syke? Anonymkode: 538ec...d69
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Uff, så slitsomt. Det er til tider ensomt å ha flere barn, og det er tidkrevende og man blir sliten. Kan du få avlastning av f eks familie? Eller ha faste avtaler på samkjøring med naboer e l? Kan du få støtte fra Nav til å dekke opp tidsbruk med den kronisk syke? Anonymkode: 538ec...d69 Vi har dessverre ikke noe nettverk her vi bor, jeg har heller ingen familie. Sånn er livet, så jeg må bare stå i det. Og jeg har det ikke verst i forhold til andre. Vi skal søke nå noe støtte fra nav fikk vi beskjed av fra legen. Så får vi se om det kommer igjennom. Takk for fine ord❤️ Anonymkode: 70cd3...58b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå