feliek54 Skrevet 28. mai 2024 #21 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ble single etter noen år som samboer, savner såklart sex. Vil ha det ukomplisert, lagde meg profil på et datingsted for å se på mulighetene..endte opp med å møte en for rett på sak treff. Jeg var i rette uka med lysten i taket, overrasker hvor bra det fungerte...aldri gjort noe slikt før. Nå har jeg gjort dette flere ganger 🙈, synes det er så "forbudt" og spennende. 2 jeg veksler på nå, bruker såklart kondom. Som kvinne er jo lett å finne seg sexpartner, så hvorfor skal jeg ikke få lov til å bruke denne muligheten... 😊. Anonymkode: 4dbc4...469 Det er vel bare å kjøre på. Ja du har rett, for dere dame kan dere bare velge og vrake menn. men for oss menn sliter vi alle med å finne noen dame som vil ha kos. jeg har møtt en del damer her i Vestfold men lenge siden sist. Hadde også noe lit faste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #22 Del Skrevet 28. mai 2024 Jeg er også singel dame og ønsker kjappiser med menn. Hvilken datingapp brukte du ts og hva skrev du? Måtte du stå frem med fullt navn og bilde i annonsen, eller kunne du avtale litt mer privat. Skrev du at du kun ønsket kjappis sex besøk av menn og ikke kjæreste? Det er det jeg ønsker, men usikker på om jeg da får kontakt med menn, siden jeg ikke ønsker kjæresteforhold til en mann akkurat nå. Så ville være interessert i å vite hvilken datingapp du brukte og hvordan du ordla deg for å få disse møtene. Jeg ønsker også og oppleve det du gjør nå. Anonymkode: d7a0b...667 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjekkfyr Skrevet 28. mai 2024 #23 Del Skrevet 28. mai 2024 Herregud så mye pepper da - peis på og kos deg du, er jo herlig å kjenne at man lever litt etter et langt forhold!! 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #24 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ble single etter noen år som samboer, savner såklart sex. Vil ha det ukomplisert, lagde meg profil på et datingsted for å se på mulighetene..endte opp med å møte en for rett på sak treff. Jeg var i rette uka med lysten i taket, overrasker hvor bra det fungerte...aldri gjort noe slikt før. Nå har jeg gjort dette flere ganger 🙈, synes det er så "forbudt" og spennende. 2 jeg veksler på nå, bruker såklart kondom. Som kvinne er jo lett å finne seg sexpartner, så hvorfor skal jeg ikke få lov til å bruke denne muligheten... 😊. Anonymkode: 4dbc4...469 Blir tidsnok lei kjedelig pliktsex. Burde vært partnerbytte hvert 3 - 4 år. Anonymkode: 78bbc...418 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #25 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tja, fordi ingen med selvrespekt vil anse deg som foholdsmateriale når du ligger rundt på den måten der ? Anonymkode: 4f5df...56e Hvorfor er det kun kvinner som hele tiden får slengt i seg dette med selvrespekten? Det gjelder isåfall like mye menn som har sex. Og det er ingenting i veien med selvrespekten bare fordi man har sex. AnonymBruker skrev (7 timer siden): Manneforum? Ts mann også? Skulle ikke forundre meg. Anonymkode: 1c3d5...0b5 Hu? Hva mener du? Manneforum? Ts mann? Hvorfor det? Fordi hun nyter sex? feliek54 skrev (3 timer siden): Det er vel bare å kjøre på. Ja du har rett, for dere dame kan dere bare velge og vrake menn. men for oss menn sliter vi alle med å finne noen dame som vil ha kos. jeg har møtt en del damer her i Vestfold men lenge siden sist. Hadde også noe lit faste. Det er hvertfall 2 menn som ikke sliter🤷♀️ Og når dere snakker om alle disse kvinnene som vasser i sex og menn, de må jo ha menn for å få det til? Så at alle/de fleste menn sliter med å finne seg noen, faller på sin egen urimelighet. Anonymkode: 19f1f...e56 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #26 Del Skrevet 29. mai 2024 Mye negativt det var da 🤨 Anonymkode: 4dbc4...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #27 Del Skrevet 29. mai 2024 Dagbok på KG. Gjesp. Anonymkode: 62f6b...423 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #28 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Ble single etter noen år som samboer, savner såklart sex. Vil ha det ukomplisert, lagde meg profil på et datingsted for å se på mulighetene..endte opp med å møte en for rett på sak treff. Jeg var i rette uka med lysten i taket, overrasker hvor bra det fungerte...aldri gjort noe slikt før. Nå har jeg gjort dette flere ganger 🙈, synes det er så "forbudt" og spennende. 2 jeg veksler på nå, bruker såklart kondom. Som kvinne er jo lett å finne seg sexpartner, så hvorfor skal jeg ikke få lov til å bruke denne muligheten... 😊. Anonymkode: 4dbc4...469 Mange som gjør det. Det er en flott måte å få dekket sine behov uten fjas, forventninger etc.👌 K39 Anonymkode: 2a49f...71b 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #29 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er også singel dame og ønsker kjappiser med menn. Hvilken datingapp brukte du ts og hva skrev du? Måtte du stå frem med fullt navn og bilde i annonsen, eller kunne du avtale litt mer privat. Skrev du at du kun ønsket kjappis sex besøk av menn og ikke kjæreste? Det er det jeg ønsker, men usikker på om jeg da får kontakt med menn, siden jeg ikke ønsker kjæresteforhold til en mann akkurat nå. Så ville være interessert i å vite hvilken datingapp du brukte og hvordan du ordla deg for å få disse møtene. Jeg ønsker også og oppleve det du gjør nå. Anonymkode: d7a0b...667 Du kan bruke hvilken som helst app/nettside, da det er manko på damer overalt. Selv har jeg kun brukt nettsider. Du velger helt selv hva du som kvinne deler. Men vær forsiktig, det er mange psykoser der ute. Kaffe på nøytral grunn først anbefales. Gjort dette i mange år m, og trives godt med ff. Både son singel og i (åpne) forhold. 😊 Anonymkode: 2a49f...71b 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 29. mai 2024 #30 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Dagbok på KG. Gjesp. Anonymkode: 62f6b...423 Frustrert og sjalu mann på kg. Gjesp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #31 Del Skrevet 29. mai 2024 Ser ikke helt problemet. Kos deg! Mann. Anonymkode: cc7c1...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #32 Del Skrevet 29. mai 2024 Even Tuell skrev (11 timer siden): I hvilken grad er dette hennes ansvar? Knullekompisenes sivilstatus er da verken hennes ansvar eller interesse så lenge de ikke avtaler å være eksklusive / faktisk bli sammen. De får ta ansvar for sine valg, hun tar hennes. Hvorfor er det slik på andre områder i livet, at man skal være aktsom og ikke gjøre ting som negativt påvirker andre, mens med sex så er det liksom ikke uetisk å drite i hvordan ens handlinger påvirker andre? Anonymkode: bed9e...d29 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 29. mai 2024 #33 Del Skrevet 29. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor er det slik på andre områder i livet, at man skal være aktsom og ikke gjøre ting som negativt påvirker andre, mens med sex så er det liksom ikke uetisk å drite i hvordan ens handlinger påvirker andre? Anonymkode: bed9e...d29 Jeg vil si det er stikk motsatt. På nesten alle andre områder i livet, tas det risikoer som kan gå ut over både en selv og andre uten at noen stiller spørsmål til det. Men når det gjelder sex, så blir selv den mest ubetydelige og minste risiko blåst opp til vanvittige proporsjoner. Det er moralismen siste høyborg, kan det virke som. Her kan moralistene virkelig boltre seg med kos med misnøye. Endret 29. mai 2024 av Topper og daler 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #34 Del Skrevet 29. mai 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Tja, fordi ingen med selvrespekt vil anse deg som foholdsmateriale når du ligger rundt på den måten der ? Anonymkode: 4f5df...56e Mulig ingen konservative og pripne fordomsfulle boomere som deg ikke gjør det, men sex for oss normale folk er helt naturlig. Ville vært mye mer skeptisk til ei som sitter hjemme og surmuler og må ha "følelser" for å ha sex enn ei som liker å få seg et knull her og der. Anonymkode: b2042...7f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 29. mai 2024 #35 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hvorfor er det kun kvinner som hele tiden får slengt i seg dette med selvrespekten? Det gjelder isåfall like mye menn som har sex. Og det er ingenting i veien med selvrespekten bare fordi man har sex. Hu? Hva mener du? Manneforum? Ts mann? Hvorfor det? Fordi hun nyter sex? Det er hvertfall 2 menn som ikke sliter🤷♀️ Og når dere snakker om alle disse kvinnene som vasser i sex og menn, de må jo ha menn for å få det til? Så at alle/de fleste menn sliter med å finne seg noen, faller på sin egen urimelighet. Anonymkode: 19f1f...e56 Dette må du foklare hva du mener. Jeg vet det er veldig mange menn som ønsker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 29. mai 2024 #36 Del Skrevet 29. mai 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 16.01): Kvinner har ikke lov til å ha sex? 😳 Anonymkode: 4dbc4...469 Joda, vi har lov av hver og en mann å ha sex med akkurat dem. Bare ikke med andre enn dem. 🤣 Ikke alle menn som er slik heldigvis. 🥰 Endret 29. mai 2024 av Trolltunge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #37 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hvorfor er det slik på andre områder i livet, at man skal være aktsom og ikke gjøre ting som negativt påvirker andre, mens med sex så er det liksom ikke uetisk å drite i hvordan ens handlinger påvirker andre? Anonymkode: bed9e...d29 Enig, vi har absolutt ansvar for egne handlinger. Om noen ligger med noen vel vitende om at de har familie/kjæreste osv, så er det et bevis på hvor lista ligger når det kommer til konsekvense tanker og omsorg. Det er en konkurranse innstillt person, mulig med dyp dårlig selvtilitt eller noen som er veldig egoistisk. Anonymkode: 114d1...77c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 29. mai 2024 #38 Del Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 12.17): Ble single etter noen år som samboer, savner såklart sex. Vil ha det ukomplisert, lagde meg profil på et datingsted for å se på mulighetene..endte opp med å møte en for rett på sak treff. Jeg var i rette uka med lysten i taket, overrasker hvor bra det fungerte...aldri gjort noe slikt før. Nå har jeg gjort dette flere ganger 🙈, synes det er så "forbudt" og spennende. 2 jeg veksler på nå, bruker såklart kondom. Som kvinne er jo lett å finne seg sexpartner, så hvorfor skal jeg ikke få lov til å bruke denne muligheten... 😊. Anonymkode: 4dbc4...469 Kos deg og ny det - la det bli en deilig sommer. Din lyst er din 👋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #39 Del Skrevet 30. mai 2024 Trolltunge skrev (14 timer siden): Joda, vi har lov av hver og en mann å ha sex med akkurat dem. Bare ikke med andre enn dem. 🤣 Ikke alle menn som er slik heldigvis. 🥰 Jeg har kun hatt 2 partnere før dette i lengre forhold, nå vil jeg være single og styre meg selv. Men vil jo ha sex for det da, synes det er veldig praktisk å møtes på denne måten. Da er man "tilfreds" etterpå....fornøyd...ferdig...slipper noe mer relasjon, dette skjer jo når lysten er på topp. For min del uken rett etter mens...da skyter lysten i taket. TS. Anonymkode: 4dbc4...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 30. mai 2024 #40 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har kun hatt 2 partnere før dette i lengre forhold, nå vil jeg være single og styre meg selv. Men vil jo ha sex for det da, synes det er veldig praktisk å møtes på denne måten. Da er man "tilfreds" etterpå....fornøyd...ferdig...slipper noe mer relasjon, dette skjer jo når lysten er på topp. For min del uken rett etter mens...da skyter lysten i taket. TS. Anonymkode: 4dbc4...469 Kos deg, og blås i dem som prøver å påføre deg skam. 🥰 Innimellom kan det virke som mange menn synes sex kvinner ikke ønsker eller nyter er absolutt innafor, mens det er fryktelig feil om kvinner er lystne, kåte og virkelig nyter sex. Dette er jo helt satt på hodet. Sex kvinner ikke ønsker eller nyter er hva som er feil, uansett om det er med kjæresten/ektemann, men frivillig og lystig deilig sex er det riktige. Som jeg stadig skriver, vi har en drittkultur angående sex. Det er en skam at folk oppriktig mener at sex med utlyst, som kvinner regelrett gir mannen vi er sammen med som en enslig sex- service, uten egen glede ved det, er helt innafor for så mange, mens det å ha sex av nytelse og begeistring skal rakkes ned på. Skam deg kvinne, får vi da fort høre. Samtidig synes de fleste menn at det er helt greit at kvinner har uforpliktende og deilig sex, bare det er med akkurat dem, og mange klager til og med over at kvinner ikke er tilstrekkelig villige til uforpliktende sex med akkurat dem, samtidig som de tenker negativt om kvinner som har uforpliktende sex. Vi kvinner bør rett og slett våkne opp og ikke finne oss i slik dritt. Forkaste menn med dårlige holdninger til vår seksualitet. Dessverre er det jo nesten like mange kvinner som er hjernevasket av vår drittkultur rundt dette som menn, så bortimot halvparten av dem som slenger dritt om kvinner som lever ut sin seksuelle side er jo kvinner. Så kos deg skamløst, og ikke bry deg med menn som sier at da blir du ikke partner- emne for dem. Den typen mann bør du uansett styre godt unna, og gå for mann som er har gode holdninger til at kvinner også er seksuelle, og at det er naturlig at kvinner også nyter sex og har hatt et sexliv før dem. Til utvikling og glede for dem begge. Finnes heldigvis mange slike menn også. 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå