AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #1 Del Skrevet 28. mai 2024 Ble single etter noen år som samboer, savner såklart sex. Vil ha det ukomplisert, lagde meg profil på et datingsted for å se på mulighetene..endte opp med å møte en for rett på sak treff. Jeg var i rette uka med lysten i taket, overrasker hvor bra det fungerte...aldri gjort noe slikt før. Nå har jeg gjort dette flere ganger 🙈, synes det er så "forbudt" og spennende. 2 jeg veksler på nå, bruker såklart kondom. Som kvinne er jo lett å finne seg sexpartner, så hvorfor skal jeg ikke få lov til å bruke denne muligheten... 😊. Anonymkode: 4dbc4...469 2 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #2 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ble single etter noen år som samboer, savner såklart sex. Vil ha det ukomplisert, lagde meg profil på et datingsted for å se på mulighetene..endte opp med å møte en for rett på sak treff. Jeg var i rette uka med lysten i taket, overrasker hvor bra det fungerte...aldri gjort noe slikt før. Nå har jeg gjort dette flere ganger 🙈, synes det er så "forbudt" og spennende. 2 jeg veksler på nå, bruker såklart kondom. Som kvinne er jo lett å finne seg sexpartner, så hvorfor skal jeg ikke få lov til å bruke denne muligheten... 😊. Anonymkode: 4dbc4...469 Det er notert. Anonymkode: f1844...8e5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #3 Del Skrevet 28. mai 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Ble single etter noen år som samboer, savner såklart sex. Vil ha det ukomplisert, lagde meg profil på et datingsted for å se på mulighetene..endte opp med å møte en for rett på sak treff. Jeg var i rette uka med lysten i taket, overrasker hvor bra det fungerte...aldri gjort noe slikt før. Nå har jeg gjort dette flere ganger 🙈, synes det er så "forbudt" og spennende. 2 jeg veksler på nå, bruker såklart kondom. Som kvinne er jo lett å finne seg sexpartner, så hvorfor skal jeg ikke få lov til å bruke denne muligheten... 😊. Anonymkode: 4dbc4...469 Tja, fordi ingen med selvrespekt vil anse deg som foholdsmateriale når du ligger rundt på den måten der ? Anonymkode: 4f5df...56e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Del Skrevet 28. mai 2024 Du bestemmer over ditt liv. Er dette noe du vil så kjør på. Anonymkode: 8f48f...c8d 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #5 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tja, fordi ingen med selvrespekt vil anse deg som foholdsmateriale når du ligger rundt på den måten der ? Anonymkode: 4f5df...56e Herregud, å ha sex med to forskjellige etter et langt forhold er vel ikke akkurat å "ligge rundt". Heldigvis vil en sånn partner som deg, aldri ende opp med en partner som meg. Vinn, vinn for oss begge Fordi jeg aldri ville fortalt noe som helst om min seksuelle fortid til noen. Og jeg driter også i hva min partner gjorde før han traff meg. Anonymkode: 461ba...241 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #6 Del Skrevet 28. mai 2024 Kos deg sier nå jeg! 😀 Anonymkode: 9719f...fe4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #7 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble single etter noen år som samboer, savner såklart sex. Vil ha det ukomplisert, lagde meg profil på et datingsted for å se på mulighetene..endte opp med å møte en for rett på sak treff. Jeg var i rette uka med lysten i taket, overrasker hvor bra det fungerte...aldri gjort noe slikt før. Nå har jeg gjort dette flere ganger 🙈, synes det er så "forbudt" og spennende. 2 jeg veksler på nå, bruker såklart kondom. Som kvinne er jo lett å finne seg sexpartner, så hvorfor skal jeg ikke få lov til å bruke denne muligheten... 😊. Anonymkode: 4dbc4...469 Ok,om du ser ok ut så er vel det en fordel,me tanke på å få greie menn. Anonymkode: 02209...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #8 Del Skrevet 28. mai 2024 Ok. Da vet vi det Anonymkode: b3bc3...dc2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 28. mai 2024 #9 Del Skrevet 28. mai 2024 Aldri feil å ta ansvar for egen lyst og seksualitet. You go, girl! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 28. mai 2024 #10 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tja, fordi ingen med selvrespekt vil anse deg som foholdsmateriale når du ligger rundt på den måten der ? Anonymkode: 4f5df...56e Herregud ! Tror du det står risset i pannen hennes eller ? Ikke alle bor i ei lita grisebygd hvor alle kjenner alle, som du kanskje gjør. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du bestemmer over ditt liv. Er dette noe du vil så kjør på. Anonymkode: 8f48f...c8d Signeres ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #11 Del Skrevet 28. mai 2024 Kvinner har ikke lov til å ha sex? 😳 Anonymkode: 4dbc4...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 28. mai 2024 #12 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tja, fordi ingen med selvrespekt vil anse deg som foholdsmateriale når du ligger rundt på den måten der ? Anonymkode: 4f5df...56e Jo. En kvinne som velger å leve ut sine lyster, og ikke lar seg kue etter «samfunnets normer» er noe ihvertfall jeg foretrekker. Hun er singel. Jeg fatter ikke hva som da er galt med en knullekompis eller tre, om hun synes det er spennende og godt. 6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #13 Del Skrevet 28. mai 2024 Manneforum? Ts mann også? Skulle ikke forundre meg. Anonymkode: 1c3d5...0b5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #14 Del Skrevet 28. mai 2024 Håper du sjekker om de er single, ellers er det vel harmløst Anonymkode: bed9e...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #15 Del Skrevet 28. mai 2024 Om det ikke var lett har du jo fortsatt hatt lov. De to mennene du har sex med, har jo sex med deg også, som menn, siden du nevner det er lett for kvinner som grunn? Fritt land. Men enig i at de som er med bør være single, foruten det er jo alt godt. Anonymkode: 114d1...77c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 28. mai 2024 #16 Del Skrevet 28. mai 2024 Takk for info. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 28. mai 2024 #17 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Manneforum? Ts mann også? Skulle ikke forundre meg. Anonymkode: 1c3d5...0b5 Synes du dette er så truende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topper og daler Skrevet 28. mai 2024 #18 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du bestemmer over ditt liv. Er dette noe du vil så kjør på. Anonymkode: 8f48f...c8d Selvrespekt er noe menn har som ikke finner kvinners seksualitet truende. Menn som blir sjalu i møte med kvinners seksualitet har imidlertid ingen selvrespekt. De er pyser! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 28. mai 2024 #19 Del Skrevet 28. mai 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Ble single etter noen år som samboer, savner såklart sex. Vil ha det ukomplisert, lagde meg profil på et datingsted for å se på mulighetene..endte opp med å møte en for rett på sak treff. Jeg var i rette uka med lysten i taket, overrasker hvor bra det fungerte...aldri gjort noe slikt før. Nå har jeg gjort dette flere ganger 🙈, synes det er så "forbudt" og spennende. 2 jeg veksler på nå, bruker såklart kondom. Som kvinne er jo lett å finne seg sexpartner, så hvorfor skal jeg ikke få lov til å bruke denne muligheten... 😊. Anonymkode: 4dbc4...469 Selvfølgelig skal du kunne bruke den muligheten. Både kvinner og menn kan ha både faste og nye partnere så mye de vil. Faste vil kanskje gi mulighet for at dere blir kjent med kroppene til hverandre og sånn sett gjøre sexen bedre. Det gir også rom for å eksperimentere litt med ting du ellers ikke har prøvd ... for hva er egentlig nedsiden? Om knullekompisen forsvinner etter et litt drøyt forslag ... vel, hans tap. 3 hours ago, AnonymBruker said: Håper du sjekker om de er single, ellers er det vel harmløst Anonymkode: bed9e...d29 I hvilken grad er dette hennes ansvar? Knullekompisenes sivilstatus er da verken hennes ansvar eller interesse så lenge de ikke avtaler å være eksklusive / faktisk bli sammen. De får ta ansvar for sine valg, hun tar hennes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 28. mai 2024 #20 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ble single etter noen år som samboer, savner såklart sex. Vil ha det ukomplisert, lagde meg profil på et datingsted for å se på mulighetene..endte opp med å møte en for rett på sak treff. Jeg var i rette uka med lysten i taket, overrasker hvor bra det fungerte...aldri gjort noe slikt før. Nå har jeg gjort dette flere ganger 🙈, synes det er så "forbudt" og spennende. 2 jeg veksler på nå, bruker såklart kondom. Som kvinne er jo lett å finne seg sexpartner, så hvorfor skal jeg ikke få lov til å bruke denne muligheten... 😊. Anonymkode: 4dbc4...469 Det er vel bare å kjøre på. Ja du har rett, for dere dame kan dere bare velge og vrake menn. men for oss men sliter vi alle med å finne noen dame som vil 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå