Gå til innhold

Fortalte daten hva mine seksuelle fantasier er. Følte han ble sur.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fortalte han jeg deiter om mine seksuelle fantasier. Vi har møttes nå i fem måneder og er ganske åpne og ærlige med hverandre om det aller aller meste. Vi kom inn på dette temaet, hvor vi begge delte

Jeg fortalte han at min største fantasi er å ha sex samtidig med tre menn. Jeg fortalte han at tanken på å bli fylt både foran og bak ned, samt ta en i munnen, tenner meg.

Jeg sa også at dette ikke er noe jeg ønsker å gjøre i virkeligheten, men at det er en fantasi. Og kun det. Det forsikrer jeg han faktisk om, da det faktisk også er sant. Hva man fantaserer om og hva som er gøy i virkeligheten, er to helt forskjellige ting.

Han på en måte hvor han ble stille og litt mutt der og da. Han var normal resten av dagen etter at han hadde sturet en stund.

Da tenkte jeg at alt var bra, men så fortsatte denne sturingen i litt over en uke. Med «sturing» mener jeg at han ble mer tilbakeholden, mer stille, tok mindre kontakt og var ganske kort med meg når vi hadde kontakt.

I går snakket vi sammen på telefon, og endte opp med å snakke litt om sex. Det var helt naturlig bare i en sammenheng hvor han sa at han hadde lyst på meg siden det var såpass lenge siden sist. Vi har ikke sett hverandre på åtte dager nå.

Så nevnte han plutselig at han gjerne ønsket at vi kjøpte en dildo slik at han kunne oppfylle fantasien min. Han virket overhodet ikke sur og han virket til å mene alvor

Jeg er nå selvsagt litt nervøs for at dette er en slags felle, og litt redd for at han ikke egentlig er så gira på det.

Jeg kjenner at det er noe jeg gjerne kunne ha vært med på, men etter at han ble så rar etter at jeg fortalte han om fantasiene mine, er jeg nå litt redd for at dette kan skape mer kaos enn kos.

Det er egentlig lurer på er om dette er noe jeg nå burde gå med på, eller om dette kanskje er bedre å bare avvise og si at jeg ikke har så veldig lyst. Det er absolutt ikke nødvendighet for meg, men jeg synes jo selvsagt at det hadde vært utrolig morsomt da jeg er veldig seksuell av meg og synes det er gøy å dele slikt med partner.

Allikevel ikke at jeg har lyst til å gjøre det i virkeligheten, må bare presisere det.

Vi er 35 og 36 år😊

Anonymkode: ed4c2...4c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Visse ting holder man for seg selv, tenker jeg.

Anonymkode: 7efa3...ae2

• Liker 5
  • Nyttig 12
AnonymBruker
Skrevet

"Du, som jeg sa, det er en fantasi, ikke noe jeg ønsker å gjøre i virkeligheten. Så vi trenger ikke å gjøre det med en dildo, det går bra. Min opplevelse etter at jeg fortalte deg min fantasi, så ble du ganske stille, og jeg opplevde at du trakk deg litt unna etter at jeg hadde delt noe intimt med deg".

Noe sånt noe hadde nok jeg sagt. 

Anonymkode: f9a0c...be5

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Uenig. Om man er åpne om sex, samtidig som man er en seksuell person, så er det ganske normalt å dele slike fantasier. Og det TS beskriver her, er ganske mildt... Ganske normal fantasi også. 

Anonymkode: f9a0c...be5

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Skrevet

For meg høres det ut som at han føler seg litt utilstrekkelig, og at han ønsker å kompensere ved å finne på noe i retning fantasien din. Du tok vel litt for hardt i kanskje, noe han sliter med i ettertid. Noen felle er det nok ikke. Ta en prat om det med han. Gjenta det med at fantasi er fantasi. Så går det over.

• Liker 4
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han tenner vel skikkelig på å ta deg mens du er fylt opp, og er med på leken? Min elsker å gjøre det, og jeg er helt med. Fantasien din pirret ham, den frastøtte ham ikke. 

Anonymkode: 4584a...f72

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som startet tråden. Glemte forresten å si at han også var litt opptatt av at dildoen ikke måtte være større enn hans penis. Det indikerer vel kanskje helt klart at han er redd for å være mindre, eller ikke tilstrekkelig nok om en vil?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg som startet tråden. Det er for all del helt greit, men når han først deler detaljert om at hans fantasi er å ha sex med to jenter samtidig, kan jeg ikke se hvorfor min fantasi er noe verre.

jeg har for øvrig absolutt null problemer med hans fantasi😊

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du vet at alt dette snakket om kommunikasjon og åpenhet bare er oppkonstruert vissvass, en teoretisk øvelse som ikke fungerer i praksis?

Du skal bare nikke og si ja til at åpenhet er viktig. I virkeligheten er det selvsagt gift som ødelegger forhold. Så med å fortelle dine innerste tanker har du nå ødelagt forholdet. Han kommer ALDRI over hva du drømmer om. Det viktigste i et vært velfungerende forhold er å aldri fortelle om dine innerste følelser, eller noe som kan være i nærheten av kontroversielt. 

Anonymkode: f2b54...25f

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg fortalte han jeg deiter om mine seksuelle fantasier. Vi har møttes nå i fem måneder og er ganske åpne og ærlige med hverandre om det aller aller meste. Vi kom inn på dette temaet, hvor vi begge delte

Jeg fortalte han at min største fantasi er å ha sex samtidig med tre menn. Jeg fortalte han at tanken på å bli fylt både foran og bak ned, samt ta en i munnen, tenner meg.

Jeg sa også at dette ikke er noe jeg ønsker å gjøre i virkeligheten, men at det er en fantasi. Og kun det. Det forsikrer jeg han faktisk om, da det faktisk også er sant. Hva man fantaserer om og hva som er gøy i virkeligheten, er to helt forskjellige ting.

Han på en måte hvor han ble stille og litt mutt der og da. Han var normal resten av dagen etter at han hadde sturet en stund.

Da tenkte jeg at alt var bra, men så fortsatte denne sturingen i litt over en uke. Med «sturing» mener jeg at han ble mer tilbakeholden, mer stille, tok mindre kontakt og var ganske kort med meg når vi hadde kontakt.

I går snakket vi sammen på telefon, og endte opp med å snakke litt om sex. Det var helt naturlig bare i en sammenheng hvor han sa at han hadde lyst på meg siden det var såpass lenge siden sist. Vi har ikke sett hverandre på åtte dager nå.

Så nevnte han plutselig at han gjerne ønsket at vi kjøpte en dildo slik at han kunne oppfylle fantasien min. Han virket overhodet ikke sur og han virket til å mene alvor

Jeg er nå selvsagt litt nervøs for at dette er en slags felle, og litt redd for at han ikke egentlig er så gira på det.

Jeg kjenner at det er noe jeg gjerne kunne ha vært med på, men etter at han ble så rar etter at jeg fortalte han om fantasiene mine, er jeg nå litt redd for at dette kan skape mer kaos enn kos.

Det er egentlig lurer på er om dette er noe jeg nå burde gå med på, eller om dette kanskje er bedre å bare avvise og si at jeg ikke har så veldig lyst. Det er absolutt ikke nødvendighet for meg, men jeg synes jo selvsagt at det hadde vært utrolig morsomt da jeg er veldig seksuell av meg og synes det er gøy å dele slikt med partner.

Allikevel ikke at jeg har lyst til å gjøre det i virkeligheten, må bare presisere det.

Vi er 35 og 36 år😊

Kan hende han bare trengte litt tid på å fordøye det? Er jo heftige saker du på en måte presentert for han her. Han er ihvertfall veldig interessert i å tilfredsstille deg virker det som. Synes dere skal gi det et forsøk jeg. Bare snakk godt sammen om det før og etterpå. Heldig du er da 👌

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du vet at alt dette snakket om kommunikasjon og åpenhet bare er oppkonstruert vissvass, en teoretisk øvelse som ikke fungerer i praksis?

Du skal bare nikke og si ja til at åpenhet er viktig. I virkeligheten er det selvsagt gift som ødelegger forhold. Så med å fortelle dine innerste tanker har du nå ødelagt forholdet. Han kommer ALDRI over hva du drømmer om. Det viktigste i et vært velfungerende forhold er å aldri fortelle om dine innerste følelser, eller noe som kan være i nærheten av kontroversielt. 

Da er han ikke rett mann for henne tenker jeg da, hvis han ikke klarer eller evner å ta imot henne. At man ikke kan dele sine innerste følelser og lengsler? Det virker på meg som et meget stusselig forhold....

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

DETTE ER SKREVET AV EN MANN

Anonymkode: e0305...60e

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenkte akkurat det samme. Stakkars fyr.

Anonymkode: 57cf3...470

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenkte akkurat det samme. Stakkars fyr.

Stakkars fyr????? 

Fordi??

Anonymkode: fc6ac...117

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som startet tråden. 

Jeg er definitivt ikke en mann!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Irak skrev (48 minutter siden):

Da er han ikke rett mann for henne tenker jeg da, hvis han ikke klarer eller evner å ta imot henne. At man ikke kan dele sine innerste følelser og lengsler? Det virker på meg som et meget stusselig forhold....

Det er motsatt. De beste forholdene, oppskriften på et godt forhold, det er å ikke dele noe som har den minste sjanse til å bli kontroversielt. Ærlighet betyr ikke ærlighet i denne sammenheng. Ærlighet i et forhold er å legge et filter på ærligheten, alt etter hva som er smart/lurt å dele, og hva som ikke er det. Hvis du ikke kan noe for det, men tenner ekstremt på kroppen til venninnen til kjæresten, så deler du ikke det. Da er du bare dum. Hater du hvert sekund av sydenferien, og egentlig bare vil bruke alle feriedagene dine på hytta og gjøre ingen ting, så sier du ikke det om sydenferie er det beste din samboer vet. Ærlighet fører bare til bråk. Derfor tilpasser du følelser og lengsler til hva som tåler dagens lys. Men ærlighet er det ikke. Du sier jeg har ikke så veldig lyst at venninnen din skal være med til syden, men greit om det er det du vil. Nei, vil helst ikke at hun deler rom med oss, men om det er viktig for dere kan jeg vel gå med på det. Alt er bare tilpasset svada for å hindre uenigheter og krangler. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Stakkars fyr????? 

Fordi??

Anonymkode: fc6ac...117

Fordi hun holder på som beskrevet i HI. Blir flau. Hun er langt oppi tredveårene og klarer ikke en gang holde tåta om noe sånt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er motsatt. De beste forholdene, oppskriften på et godt forhold, det er å ikke dele noe som har den minste sjanse til å bli kontroversielt. Ærlighet betyr ikke ærlighet i denne sammenheng. Ærlighet i et forhold er å legge et filter på ærligheten, alt etter hva som er smart/lurt å dele, og hva som ikke er det. Hvis du ikke kan noe for det, men tenner ekstremt på kroppen til venninnen til kjæresten, så deler du ikke det. Da er du bare dum. Hater du hvert sekund av sydenferien, og egentlig bare vil bruke alle feriedagene dine på hytta og gjøre ingen ting, så sier du ikke det om sydenferie er det beste din samboer vet. Ærlighet fører bare til bråk. Derfor tilpasser du følelser og lengsler til hva som tåler dagens lys. Men ærlighet er det ikke. Du sier jeg har ikke så veldig lyst at venninnen din skal være med til syden, men greit om det er det du vil. Nei, vil helst ikke at hun deler rom med oss, men om det er viktig for dere kan jeg vel gå med på det. Alt er bare tilpasset svada for å hindre uenigheter og krangler. 

Bingo!

Det kalles å være voksen.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Her er vi uenige merker jeg. Ærlighet varer alltid lengst tenker jeg, men er man ikke ærlig i et forhold, og det går skeis så kan man faktisk takke seg selv....

Jeg foretrekker alltid at andre mennesker er ærlige med meg, selv om jeg ikke liker å høre det de sier til meg. Hater det når andre mennesker snakker meg etter munnen. Da føles det ikke ekte for min del. Så er det mange måter å dele ting på. Jeg merker veldig godt selv hva jeg tenker er sannheten, og sannsynlig kontra tøysete feks. 

Er stor forskjell på tøys og direkte løgn slik jeg ser det. Tror jeg er alene om det da, siden jeg er ekstremt leken av meg. Kommer jo veldig an på hvordan man tolker rett og slett, men jeg foretrekker enkleste utvei, nemlig sannheten rett ut, men da må man tørre det. Synes feighet er avtennende for min del...Jeg tåler å høre mye forskjellig. Man kan jo ikke endre på noe som helst hvis man ikke er ærlig i en kjærlighetsrelasjon spesielt tenker jeg på da, spesielt i forhold til det som har med behov å gjøre. Her er jeg selv ærligheten selv, for jeg føler jeg kommer lengst med det. 

Jeg har muligens en annen oppfatning enn andre virker det som...Hver sin lyst sier jeg da...

Endret av Irak
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Dette innlegget her oser konfliktskyhet....

Hvis man ikke kan diskutere uten å krangle, ja da er det noe alvorlig galt tenker jeg da....

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...