AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Skrevet 27. mai 2024 hjelp! Jeg er så forvirret.. i en alder av 27 vet jeg plutselig ikke hva jeg foretrekker sexuelt lengre, Har aldri vert med jenter, men har alltid vert litt fascinert og syntes de er både skremmende og vakre på samme tid. Når jeg ser tilbake på tenårene der min søster hadde veggene fulle av Justin Bieber og twilight gutta og hos meg var d taylor Swift, selena gomez, billie Eilish osv. for de er jo håpløst vakre å se på. Så ser jeg jo at d kan ligge noe mer bak en bare å være fan. føler jeg aldri har kjent på ordentlig forelskelse før og nysgjerrigheten blir bare større og større, men jeg er rett og slett livredd for at jeg vil like/foretrekke det. Vet ikke hvorfor, men føler jeg er for gammel og at det er for sent for meg å teste ut dette nå. Men vil heller ikke leve resten av livet uten å ha kjent på ekte kjærlighet og tiltrekkelse. Og ikke minst, hvordan dater man jenter. Kjenner jeg får pustevansker bare av tanken. Noe tips? Anonymkode: 3d339...037 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå