Gå til innhold

Designerark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg en del scrapbook-ark fra Panduro. De er 30x30 eller rundt der, dere skjønner sikkert hvilken størrelse det er snakk om.

På noen av disse designerarkene så er det en kant nederst eller øverst hvor det står designer, navn på arket osv. Klipper dere bare dette av med en saks eller bruker en tapetkniv eller lignende, eller hva gjør dere? Jeg er så redd for å klippe/skjære skjevt eller komme for langt inn på arket så det blir ødelagt eller noe, jeg..

Hvordan gjør dere det?

Vet forresten noen av dere ca. hvor yme det koster for de skruene og det man trenger for å gjøre disse scrapbookene tjukkere, altså utvide dem? Disse som det er plastlommer inni uten ringperm ?

*nybegynner*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ang. den hvite kanten så kutter jeg den bort med min Cutter Bee, den er kjempe flott å bruke til slikt ;) Da unngår en å kutte skjevt :Nikke: Det er virkelig verdt innvisteringen når en driver med scrapping, for det blir mye kutting av papir etterhvert :)

Ellers for å utvide albumene så trenger du slike blanke mapper da følger det også med forlengelses skruer ;)

Håper noe av dette var til hjelp!

Lykke til!

:vinke:

Skrevet

Tusen takk Susanna! :9

Jeg har en papirskjærer, men var usikker på om det var lurt å bruke den eller ikke, hehe. Da skal jeg prøve med den.

Tusen takk for svaret! :)

Skrevet

Papirkutter må man ha ja, og jeg bruker den til å kutte vekk stripen nederst.

Når det gjelder skruer får man kjøpt dette løst, men som oftest følger det med plastlommer når du skal fylle på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...