Gå til innhold

Dere som har tatt Primolut for å stoppe mensen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Reiser utenlands og får seff mensen i sydenland🙈 kjente menssmerter hele lørdag og søndag og håpte den kom litt før. Men neida🤠

Nå har jeg begynt på primolut og har tatt 4 tab. Men fremdeles verker jeg sånn i magen. Noen som har erfaring med å verke sånn frem til man slutter på de? 

Anonymkode: 81528...309

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Funker det å stoppe den når den har begynt? Jeg trodde man måtte ta den noen dager før for at det skal virke?

Anonymkode: 81447...15e

Skrevet

Tok i høst, hadde symptomene, men ingen mens, kom med engang jeg sluttet på kuren 😊

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg har begynt å blø og stopper mensen med Primolut har jeg desverre vondt i magen helt til vanlig mensen periode er over,  blir også løs og oppblåst i magen.

men funker bra å få stoppet den da.

Anonymkode: d3f3a...c23

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Funker det å stoppe den når den har begynt? Jeg trodde man måtte ta den noen dager før for at det skal virke?

Anonymkode: 81447...15e

Jo det funker men ikke like sikkert som om man stopper før.

Anonymkode: d3f3a...c23

Skrevet

Har brukt det to ganger. Men mener å huske man skulle starte med tabletter et visst antall dager FØR forventet mens? 

Vel, funka som i at jeg ikke fikk blødning mens jeg tok  tablettene. Men hadde verk, var oppblåst, moody osv. Med en gang jeg sluttet på Primolut fikk jeg en svært kraftig menstruasjon 🙄

Foretrakk de gangene jeg gikk på p-piller og bare gikk rett på neste brett. Men går man ikke på pillen er det jo ikke et valg. 

Skrevet

Smertene er der, det er helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...