AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Skrevet 27. mai 2024 Reiser utenlands og får seff mensen i sydenland🙈 kjente menssmerter hele lørdag og søndag og håpte den kom litt før. Men neida🤠 Nå har jeg begynt på primolut og har tatt 4 tab. Men fremdeles verker jeg sånn i magen. Noen som har erfaring med å verke sånn frem til man slutter på de? Anonymkode: 81528...309
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Skrevet 27. mai 2024 Funker det å stoppe den når den har begynt? Jeg trodde man måtte ta den noen dager før for at det skal virke? Anonymkode: 81447...15e
Pakini Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 Tok i høst, hadde symptomene, men ingen mens, kom med engang jeg sluttet på kuren 😊
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 Når jeg har begynt å blø og stopper mensen med Primolut har jeg desverre vondt i magen helt til vanlig mensen periode er over, blir også løs og oppblåst i magen. men funker bra å få stoppet den da. Anonymkode: d3f3a...c23
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Funker det å stoppe den når den har begynt? Jeg trodde man måtte ta den noen dager før for at det skal virke? Anonymkode: 81447...15e Jo det funker men ikke like sikkert som om man stopper før. Anonymkode: d3f3a...c23
Eneri Skrevet 27. mai 2024 #6 Skrevet 27. mai 2024 Har brukt det to ganger. Men mener å huske man skulle starte med tabletter et visst antall dager FØR forventet mens? Vel, funka som i at jeg ikke fikk blødning mens jeg tok tablettene. Men hadde verk, var oppblåst, moody osv. Med en gang jeg sluttet på Primolut fikk jeg en svært kraftig menstruasjon 🙄 Foretrakk de gangene jeg gikk på p-piller og bare gikk rett på neste brett. Men går man ikke på pillen er det jo ikke et valg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå