Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vitnet du i rettsaken? Kanskje han er dømt til å betale deg erstatning også.

Anonymkode: 5d905...a1a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg skal ringe SI imorgen og skal kontakte venninnen mi etter jeg har fått høre fra SI hva det kan være. Jeg minnes svakt vi satt i rettsalen for mange år siden med mindre hukommelsen min blandes med noe annet. Jeg husker han ødela dørhåndtaket der jeg bodde før, men det var en blokkleilighet jeg leide og det er over 13 år siden. Vi var livredde og venninnen min var høygravid med ham da. Det var blod på veggen, i taket og på dørhåndtaket, fra ham. Men synes det er merkelig at noen erstatning blir gjort til meg uansett. Han har aldri skadet meg fysisk men kan jo være noe for tort og svie. Jeg vet ikke. Inne på SISMO finnes ikke et eneste brev.

Endret av Lilia
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Lilia said:

Jeg skal ringe SI imorgen og skal kontakte venninnen mi etter jeg har fått høre fra SI hva det kan være. Jeg minnes svakt vi satt i rettsalen for mange år siden med mindre hukommelsen min blandes med noe annet. Jeg husker han ødela dørhåndtaket der jeg bodde før, men det var en blokkleilighet jeg leide og det er over 13 år siden. Vi var livredde og venninnen min var høygravid med ham da. Det var blod på veggen, i taket og på dørhåndtaket, fra ham. Men synes det er merkelig at noen erstatning blir gjort til meg uansett. Han har aldri skadet meg fysisk men kan jo være noe for tort og svie. Jeg vet ikke. Inne på SISMO finnes ikke et eneste brev.

Da er det nok dette.

Det kan ta lang tid før erstatninger utbetales. Om vedkommende har mye annen gjeld/stadig opparbeider seg gjel eller om personen ikke har særlig til inntekt, kan det gå mange år.

Anonymkode: fdc92...fd8

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Da er det nok dette.

Det kan ta lang tid før erstatninger utbetales. Om vedkommende har mye annen gjeld/stadig opparbeider seg gjel eller om personen ikke har særlig til inntekt, kan det gå mange år.

Ja jeg vet rett og slett ikke hva annet det kan være. Kanskje SISMO har klart å forlenge denne saken. Han har ikke hatt penger før denne mannen og har nok ikke så mye idag heller. Selv om han har mer. Jeg synes alikevel det er rart jeg får erstatning men det er nok kanskje dette da. Burde jeg ikke få brev fra SISMO om dette da? Sismo kan umulig blande min bankkonto med en min venninnes? Ville tro sismo har såpass påpasselighet.

Endret av Lilia
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Lilia said:

Ja jeg vet rett og slett ikke hva annet det kan være. Kanskje SISMO har klart å forlenge denne saken. Han har ikke hatt penger før denne mannen og har nok ikke så mye idag heller. Selv om han har mer. Jeg synes alikevel det er rart jeg får erstatning men det er nok kanskje dette da. Burde jeg ikke få brev fra SISMO om dette da? Sismo kan umulig blande min bankkonto med en min venninnes? Ville tro sismo har såpass påpasselighet.

Navnene deres kan jo i teorien ha blitt forvekslet. Jeg synes du skal finne ut hvordan det henger sammen. Du kan for eksempel kontakte retten du var i den gangen og få informasjon om dommen.

Skrevet (endret)

Jeg bare synes det er merkelig. Jeg tar kontakt med sismo imorgen, da får jeg jo høre hva som skjer. Og om noe er feil i dette her. Jeg kunne ha kontaktet retten men det tror jeg ikke jeg orker. 

Endret av Lilia
Skrevet

Ringte sismo og som jeg trodde gjaldt det dørhåndtaket. Han ødela det i 2010.  Erstatningen var på 3125 kroner. Så han er snart ferdig med å betale meg. Godt å få det avklart. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lilia said:

Ringte sismo og som jeg trodde gjaldt det dørhåndtaket. Han ødela det i 2010.  Erstatningen var på 3125 kroner. Så han er snart ferdig med å betale meg. Godt å få det avklart. 

Så bra du fikk det avklart! 🙂 Det var litt av en historie det her.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Så bra du fikk det avklart! 🙂 Det var litt av en historie det her.

Ja jeg lurte veldig selv hva pengene var før jeg så i nettbanken at det var erstatning fra ham. Tenkte aldri på å gå inn og se på bilaget. Det er jo så lenge siden dette at jeg hadde helt glemt at vi var i rettsalen pga ham. Inatt kom jeg også i hu at jeg faktisk fikk et brev fra politiet i den tiden, men det brevet kastet jeg for mange år siden. Og på sismo sine sider kan man jo bare se brev senere enn 1.05.2012 🙂

Skrevet

Hahhaaah herregud så underholdene det var å følge med på denne tråden.

Kudos til TS som oppdaterte oss🤣🤣🤣

• Nyttig 1
Skrevet
maverick22 skrev (4 timer siden):

Hahhaaah herregud så underholdene det var å følge med på denne tråden.

Kudos til TS som oppdaterte oss🤣🤣🤣

😂😂 var litt artig for meg også til slutt 🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...