AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Del Skrevet 27. mai Jeg elsker fantasy-serier, men begynner å gå litt tom. Har dere anbefalinger? Serier jeg har sett og liker: - Supernatural og The winchesters - The Vampire Diaries, The Originals og Legacies - The Witcher - Game of thrones og House of the dragon - Stranger Things - Lucifer - Ghost Whisperer - True Blood (selv om det ble litt for spesielt mot slutten) - Lost - The Winx Saga - A discovery of witches - Lockwood & co Litt varierende kvalitet her altså. Noen av disse er på grensen til dårlige (flere syns kanskje de er skikkelig dårlige), men jeg liker de likevel. Kan gjerne være litt teite, så lenge hovedstoryen er fengende, liksom! Anonymkode: 3b379...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffegirl Skrevet 27. mai #2 Del Skrevet 27. mai Jeg likte Dead boy detective, Sabrina og Wednesday på Netflix veldig godt. Ellers er Locke and key en fin serie. Travelers og Manifest er bra, men mer sci-fi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai 21 minutter siden, kaffegirl said: Jeg likte Dead boy detective, Sabrina og Wednesday på Netflix veldig godt. Ellers er Locke and key en fin serie. Travelers og Manifest er bra, men mer sci-fi. Åhh, Wednesday glemte jeg å nevne, så den for noen mnd siden og likte den veldig godt!! Ikke hørt om de andre, så de skal jeg sjekke ut. Takk for tips! Anonymkode: 3b379...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå