AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Skrevet 27. mai 2024 Jeg har opplevd kjærlighetssorg 2 ganger tidligere og har akkurat vært gjennom mitt 3 nå. Kan si at jeg er heldig som har fått oppleve kjærlighet så mange ganger. Men merker at det bare blir lettere å komme over sorgen. Tar meg Max 3-7 dager så er det ganske greit igjen. Siste bruddet skal det sies er det ingen som gjorde noe feil, bare ulike mål i livet. Men fortsatt. Blir litt overrasket over at jeg hadde sinnsykt tøffe 3 dager også smiler livet totalt. Men jeg trives som singel og det er sommer nå, har sosialt nettverk og gode venner. Men ser jo at kjentfolk i media sliter i månedsvis ofte. Jeg har opplevd en del tunge ting i livet, kjærlighetssorg føles liksom ikke så ille lenger. Føler meg fortsatt rar. Noen andre som også kommer fort over kjærlighetssorg? Anonymkode: 9b30d...346
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Skrevet 27. mai 2024 Oi, så raskt. Jeg kan bruke 1 måned på å tenke og tenke på en jeg har datet og ikke likte en gang. Sist jeg datet en jeg likte, men som var totalt feil, var det en uke med intens smerte. Og noen måneder før jeg klarte å la ham gå. Han jeg var gift med sørget jeg over periodevis, de påfølgene årene etter bruddet. Men smerten var ikke like intens, så ikke hjertesorg, vil jeg si. Men jeg brukte minst 1 år på å klare å gå, og sørget mye på forhånd. Skulle ønske jeg kom lettere over slike ting. Anonymkode: 84266...590
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 Om det bare gikk noen dager var det kanskje ikke kjærlighet, da...? Men folk er jo forskjellige, så det er godt mulig det stemmer.. Prøv 25 år. Da snakker vi sorg. Anonymkode: 864fb...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 Mulig du er flinkere til å bearbeide ting. Føler mange henger seg opp i alt de kommer til å savne, alt det fine osv, selv om det var mange flere dårlige ting de burde husket på Anonymkode: d4baa...ca5
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 Tenker du var forelsket. Datet et par fyrer i fjor og ble småforelsket, men da det ble avsluttet var det: Meh🤷🏻♀️ Så møtte jeg han som jeg ble kjæreste med. Jeg vet det vil knuse hjertet mitt om det ble slutt. Og jeg ville nok ikke datet seriøst på en lang stund om det ble slutt. Samtidig har jeg blitt voksen og er så trygg på meg selv at jeg aksepterer at livet er uforutsigbart og jeg er ikke lenger redd for å bli såret. Det i seg selv gjør meg fri og uredd for å bli såret. Fått innstillingen om at livet er for kort til å være redd. Anonymkode: 396f8...ba4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #6 Skrevet 27. mai 2024 Jeg har aldri opplevd kjærlighetssorg etter ett brudd. Jeg føler på all sorgen før det blir brudd mens det føles som det går mot det uunngåelige. Usikkerheten er for meg det verste. Når bruddet er ett faktum blir det så mye enklere å forholde seg til. Anonymkode: b188f...4ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå