Gå til innhold

Når du drømmer, er det noen steder eller personer du kommer tilbake til igjen og igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kommer tilbake til barndomshjemmet. Og at jeg prater med pappa( som er død). 

Anonymkode: 73e4c...7c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, en tidligere fwb jeg aldri blir kvitt! Ikke sett han på 9 år, likevel dukker han opp i drømmeland ukentlig! 😫

Anonymkode: 242b0...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Mye forskjellig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist drømte jeg om ekskjæresten. At han faller og slår seg over en sykkel, og så kommer han til meg og så sjekker jeg at alt er bra med han, og så tar han hånda mi og smiler til meg, og så går vi ned en trapp. Drømmer en del om han. Når vi slo opp, så kom moren hans til meg i en drøm og spurte hvorfor vi slo opp. Jeg sa han ikke ville mer, og hun forsto ingenting.  🤔

Anonymkode: b0e71...a80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en usedvanlig god venninne "back in the days" på videregående. Vi var veldig nære hverandre. Ga hverandre klemmer, vi holdt rundt hverandre, kunne kose og pjuske, på fest ble det gjerne et kyss, vi kunne sove i samme seng der vi koset skikkelig, vi pratet om alt og alle osv på et vennskapelig nivå. Det var ingen følelser og ingenting seksuelt mellom oss. Så fikk vi begge nær samtidig kjærester, og ble dratt helt bort ifra hverandre. Vi ble opptatt med hvert vårt. Det var forsåvidt greit siden jeg hadde hanket inn min o'store ungdomsforelskelse som kjæresten, og nøt livet for det fulle.

Men etter jeg ble enslig for noen år siden har hun og det vi da hadde kommet ofte tilbake i drømmene mine. Tror det er fordi jeg er så sulten på nærhet og kos at ubevisstheten i meg gjør et opprør når jeg sover. Det er ikke slik at jeg er plaget, for det er gode drømmer og de kommer bare 2-3 ganger i måneden, men det er altså det som er gjentakende hos meg. 

Har for øvrig ikke snakket med henne på 15 år ca. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...