Gå til innhold

Hvordan sende en eneste faktura?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For noen år siden skulle jeg sende en faktura, da brukte jeg Conta. Dersom jeg skal bruke de nå, skulle de ha en årspris på nærmere 1500kr. Det blir for mye for en eneste giro.

Er det noen som vet om et tilsvarende program å sende en giro fra? Det gjør ingenting om jeg må betale en liten avgift, men syns 1500kr ble litt mye😅

Anonymkode: 0334d...498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke lage deg en faktura i excel? Og så lagrer du den som PDF, og sender på mail? 

Er litt arbeid, men er i det minste gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bombasi skrev (22 minutter siden):

Kan du ikke lage deg en faktura i excel? Og så lagrer du den som PDF, og sender på mail? 

Er litt arbeid, men er i det minste gratis.

Og ikke lovlig.

Anonymkode: c6d88...9da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og ikke lovlig.

Anonymkode: c6d88...9da

Var klar over at firma ikke kan gjøre det, men trodde kanskje det var noe gråsonegreier siden det er en privatperson som skal sende èn faktura. Jeg tror ikke noen ville reagert på den ene fakturaen så fremt fakturaen er ekte og godt laget. I firmaregnskaper så blir litt av hvert betalt, selv håndskrevne "fakturaer", så mottaker hadde nok ikke sagt noe på det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Bombasi skrev (2 minutter siden):

Var klar over at firma ikke kan gjøre det, men trodde kanskje det var noe gråsonegreier siden det er en privatperson som skal sende èn faktura. Jeg tror ikke noen ville reagert på den ene fakturaen så fremt fakturaen er ekte og godt laget. I firmaregnskaper så blir litt av hvert betalt, selv håndskrevne "fakturaer", så mottaker hadde nok ikke sagt noe på det heller.

Som privat person så kan du gjør det ja. Det går helt fint. Bare skriv for hånd det. Vi har flere solister som ikke har bedrift som sender oss slike fakturaer. Bare skrive for hånd. Sp det går helt fint når det er bare en du tenkte du skulle sende. 

Anonymkode: 9a049...951

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...