AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Del Skrevet 27. mai Finnes det noen kart oversikt over alle hundepensjonatene ? Det kartet jeg får opp er både kennel, hundebarnehage, hundesenter, hundepasser med fornavn og alt mye rart men er kun intressert i døgnopphold. Skal ringe rundt til flere overalt. Ikke kun ett fåtall. Derfor trenger jeg en stor oversikt. Anonymkode: d37d6...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai #2 Del Skrevet 28. mai Finnes det ingen oversikt? Anonymkode: d37d6...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #3 Del Skrevet 29. mai Dytt… Anonymkode: d37d6...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 29. mai #4 Del Skrevet 29. mai Nei ingen felles oversikt jeg har kommet over enda. Utfordringen her er ofte at de som driver disse ikke bryr seg om IT (eller kan bruke det) og mange legger ned og dukker opp igjen alt etter livssituasjon eller eierens prioritering over tid. Veldig få dyrepensjonat tjener nok til å holde det flytende kun på det ut fra det jeg ser, så ofte er den delen en ren hobby-ting eller bi-inntekt for eieren. Så da blir en felles oversikt litt krevende å vedlikeholde. Men kunne godt tenkt meg noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai #5 Del Skrevet 29. mai Snublefot62 skrev (9 timer siden): Nei ingen felles oversikt jeg har kommet over enda. Utfordringen her er ofte at de som driver disse ikke bryr seg om IT (eller kan bruke det) og mange legger ned og dukker opp igjen alt etter livssituasjon eller eierens prioritering over tid. Veldig få dyrepensjonat tjener nok til å holde det flytende kun på det ut fra det jeg ser, så ofte er den delen en ren hobby-ting eller bi-inntekt for eieren. Så da blir en felles oversikt litt krevende å vedlikeholde. Men kunne godt tenkt meg noe sånt. Jeg har prøvd å lete men finner ingen felles oversikt. Veldig dumt fordi hvordan skal man vite om hundepensjonater om man ikke kan finne dem ? Da taper de penger. Anonymkode: d37d6...2c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 29. mai #6 Del Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har prøvd å lete men finner ingen felles oversikt. Veldig dumt fordi hvordan skal man vite om hundepensjonater om man ikke kan finne dem ? Da taper de penger. Anonymkode: d37d6...2c7 Men jeg sitter som sagt med et inntrykk av at dette er biinntekt for de fleste. Da handler det ikke om å selge flest mulig overnattinger men nok for å få inn litt ekstra. I tillegg er det sjeldent nok penger i det til å leie inn flinke og kvalifiserte ansatte. Noe som betyr at eier må stå for alt - spesielt i fellesferien når ALLE trenger pass til dyr. Det lokale hundepensjonatet la ned nettopp pga dette. Aldri mulig å få fri når andre har fri, og lite interesse i året ellers til å få det til å gå rundt. Og de kunne ikke finne noen som ville jobbe der i fellesferien da de ikke kunne ta inn hvem som helst og resten ville på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Del Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har prøvd å lete men finner ingen felles oversikt. Veldig dumt fordi hvordan skal man vite om hundepensjonater om man ikke kan finne dem ? Da taper de penger. Anonymkode: d37d6...2c7 Mitt inntrykk er at de som er godt etablert, ikke har noe behov for reklamen. De er fullbooka i alle ferier uansett, og har en jevn strøm av hunder resten av året. De mindre kommer jo og går, som Snublefot nevner over her, fordi de er privat drevet og ikke privatisert i samme grad. De fleste vil vel også vite noe om stedet de eventuelt plasserer bikkja. Jeg hadde iallfall ikke bare valgt et sted utfra en liste. De jeg bruker, har jeg hørt om gjennom bekjente, og så testet en overnatting eller to for å se om hunden liker seg, selvfølgelig etter å ha snakket med dem. Anonymkode: e4ed4...c29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå