AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Skrevet 27. mai 2024 Nylig bltt singel etter flere år i forhold. Har helt glemt hvordan man sjekker opp noen. Dating-app er helt uaktuelt. Ikke interessert i noe forpliktende, men kunne godt ha tenkt meg en sommerflørt eller to. La oss si det var en jeg gjerne kunne tatt en fjelltur med, ja la oss si det sånn. Men det virker for kleint å sende sms… Ja godt mulig han er «noen» år yngre også. Hvordan gå fram?? Nei, lar det kanskje bare være med tanken. Anonymkode: 3a0fe...c18
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Skrevet 27. mai 2024 Tror du bare må rive av plasteret å ta kontakt. Det er ingen magisk vei å overtale noen uten å prate med dem, du må bli kjennt. Anonymkode: f3fb0...12c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 Ja, det er ikke noe problem å finne noen for uforpliktende iallfall Anonymkode: f8ac6...df2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er ikke noe problem å finne noen for uforpliktende iallfall Anonymkode: f8ac6...df2 Tja, kan ikke være «hvem som helst»… Anonymkode: 3a0fe...c18
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #5 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dating-app er helt uaktuelt. Hvorfor dette egentlig? Hvis du ikke allerede har et sosialt nettverk, eller liker å gå ut på byen, så er det jo letteste måten å møte nye folk på. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tja, kan ikke være «hvem som helst»… Anonymkode: 3a0fe...c18 Alle er "hvem som helst" til å begynne med, med mindre du introduseres til venners venner. Jeg har kjent flere kvinner i din situasjon, og de har stort sett funnet det de ville ha, når de ville ha det. Et seriøst langvarig forhold, har riktignok vært litt vanskeligere å få til, men der skal jo ting klaffe mer, enn bare for en flørt. Anonymkode: 23c06...579 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #6 Skrevet 28. mai 2024 Prøv noe på nettet, ikke app. Skriv direkte hva du søker, vær klar på dette. Jeg er selv i 40åra, ville ha en fast sexpartner.....lagde en slik profil på nett. Etter etpar uker så var det i boks, skreiv litt først. Bilder og tlfsamtale....enig i at treffene våre er kun sextreff når lysten er der 🤗. Møtes ca annenhver uke nå...deilig å bare ha sex uten noe mer mas etterpå Anonymkode: f7453...058
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #7 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøv noe på nettet, ikke app. Skriv direkte hva du søker, vær klar på dette. Jeg er selv i 40åra, ville ha en fast sexpartner.....lagde en slik profil på nett. Etter etpar uker så var det i boks, skreiv litt først. Bilder og tlfsamtale....enig i at treffene våre er kun sextreff når lysten er der 🤗. Møtes ca annenhver uke nå...deilig å bare ha sex uten noe mer mas etterpå Anonymkode: f7453...058 For en kvinne er dette 0 problem. Vi menn derimot...... 🙄 Anonymkode: 108ec...642 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #8 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For en kvinne er dette 0 problem. Vi menn derimot...... 🙄 Anonymkode: 108ec...642 Det har du rett i, jeg ble bombet av meldinger. Så måtte sile ut, satse på på noen. Endte opp med 1 til slutt Som kvinne kan man velge og vrake av menn til sex, men må jo stille krav. Anonymkode: f7453...058
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #9 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): For en kvinne er dette 0 problem. Vi menn derimot...... 🙄 Anonymkode: 108ec...642 For hver kvinne som vil ligge, så er det også en mann tilstede. Selvsagt er det menn som deles på, men det holder gjerne å ikke være helt idiot, eller uappetittlig. Anonymkode: 23c06...579 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #10 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Prøv noe på nettet, ikke app. Skriv direkte hva du søker, vær klar på dette. Jeg er selv i 40åra, ville ha en fast sexpartner.....lagde en slik profil på nett. Etter etpar uker så var det i boks, skreiv litt først. Bilder og tlfsamtale....enig i at treffene våre er kun sextreff når lysten er der 🤗. Møtes ca annenhver uke nå...deilig å bare ha sex uten noe mer mas etterpå Anonymkode: f7453...058 Hva er forskjellen på nett og app? Tinder har størst utvalg av single mennesker, hvis du ikke har noe nettverk så kan det fort bli vanskelig å møte noen. Anonymkode: deca6...ce3 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #11 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For en kvinne er dette 0 problem. Vi menn derimot...... 🙄 Anonymkode: 108ec...642 Husk at det er fordi ferre kvinner vil/våger generelt, ikke fordi du er uatraktiv. Anonymkode: f3fb0...12c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #12 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Husk at det er fordi ferre kvinner vil/våger generelt, ikke fordi du er uatraktiv. Anonymkode: f3fb0...12c Og søker noen de har kjennskap til kanskje, oftere enn offentligheten? Anonymkode: f3fb0...12c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #13 Skrevet 29. mai 2024 Ønsker du egentlig råd i forhold til en spesiell du alt kjenner som du ønsker noe med, TS? Innlegget ditt er litt uklart. Men generelt så skjer det ikke noe med mindre du tar kontakt med vedkommende, enten fysisk eller via melding. Ønsker du bare helt generelt noen du kan dra på fjelltur med, så kan appen Turvenn være noe for deg. Der kan man søke etter turvenner, kjæreste eller reisefølge, og de fleste har da en friluftsinteresse i bunnen. Ønsker du kun uforpliktende sex så er nok Tinder tingen. Bare vær tydelig på at du søker en sommerflørt/uforpliktende, så blir det nok nedrent med likes😉 Anonymkode: f3461...85e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #14 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 28.5.2024 den 10.38): Prøv noe på nettet, ikke app. Nettsted du anbefaler? Anonymkode: 3a0fe...c18
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #15 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nettsted du anbefaler? Anonymkode: 3a0fe...c18 Ikke meg du spør, men de sexrelaterte sidene er mine favoritter. Ikke så mange folk som på Tinder, men ingen trenger å gå rundt grøten, og det er enklere å treffe par, likekjønnede, grupper etc. Jeg hadde hell på Cupido, kjæresten gjorde det bra på Spicy Match, og så har du Nakentid, og Lyst Club f.eks. Sjansene for å utvikle vennskap, turfølge etc, er nok minst like stor der. Anonymkode: 23c06...579
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå