Gå til innhold

Hjelper det egentlig med varme når man har støle muskler?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har om ikke overtrent, tatt i for hardt, og har en veldig øm skulder, albu og håndledd, samt musklene mellom. Sitter med to collegensere på, for å holde varmen.Eller god varme rettere sagt, kan fint sitte i T-skjorte inne slik det er nå, til vanlig. Virker på en måte som det hjelper, men aner ikke. Virker som blodet renner lettere. Mulig alt bare er innbilning? Men tar jeg av øker smertene. Og en genser virker ikke nok. Vært slik noen kvelder nå. på dagtid trenger jeg det ikke. Første kvelden sov jeg med armen i to sokker. Det har jeg ikke trengt siden. 

Virker som det er uenighet om varme hjelper på slikt, men jeg får mer smerter uten. Andre? 

Og det ble ikke gjort på trening, skulle bare løfte på plass noe som jeg burde innsett var for tungt. Nærmest dytte på plass. Kanskje 15-20 sekunders overanstrengelse. 

Anonymkode: bc79e...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blåmonster

Vet jo at mange eldre føler seg bedre når de reiser til syden, varmen er mere heldig for køddete ledd en - 20 er. 

jeg trener en del og kan halvere oppvarmings tiden min på sommeren sammenlignet med kalde høstkvelder / vinter.

noe dritt for folk som sliter med ledd, derfor jeg prøver å ikke ha så høyt trenings volum samt ta det rolig i arbeidslivet, håper jeg er mer heldig den dagen jeg blir en gammel mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonyme-meg

Som revmatiker som prøver å komme seg i form, får jeg ekstra smerter og stølhet av trening. Har en infrarød sauna, ser helt tullete ut når jeg sitter i den. Men det hjelper, smertene forsvinner hos meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...