Gå til innhold

Melke under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min syns det er veldig godt når jeg "melker" mens vi har sex, men jeg klarer virkelig ikke å melke konstant under samleie, jeg klarer å starte sterkt, men etterhvert som vi holder på, så blir jeg svakere og svakere. Og etter en orgasme er det umulig for meg, klarer dere damer å konstant melke under lange økter? Hvordan fikk dere det til i så fall? 

Anonymkode: cca5b...d94

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva du snakker om.

Anonymkode: 6dd83...72c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🐄

Anonymkode: 18e10...544

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Aner ikke hva du snakker om.

Anonymkode: 6dd83...72c

Klemming med vagina under penetrering. Han snakker et annet språk enn meg, så jeg har bare oversatt direkte fra hans språk 😅

Anonymkode: cca5b...d94

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter ikke konstant å tar knipeøvelser hvis det er det du mener med melking. Jeg beveger heller hofta slik at jeg klemmer den. Han klarer ikke å holde seg da. Kommer med en gang jeg gjør det. Så jeg gjør det bare på slutten. Eller når jeg terger han litt. Noen ganger så er det godt å se at han blir helt gal når jeg gjør det. 

Anonymkode: b27c6...a5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette gjør jeg ikke. Kanskje gjør jeg det ubevisst når jeg selv nærmer meg orgasme. Men det ødelegger for meg p konsentrere meg om det heller en nå nyte. Dette maset om å måtte drive og klemme med fitta for st det skal bli litt bedre for ham skjønner jeg ikke. 

Ok, hvis damen liker det selv men for meg får fitta.mi være god nok som den er for ham.

Anonymkode: 14c76...0e9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Det ville vært rart om du orket å bruke skjedemusklene så mye / så lenge. Spar det heller til deler av samleiet du skal terge ham litt ... eller som en eksplosiv avslutning. Tenk på det som en menneskelig turbo-knapp når du virkelig skal få han til å komme.

Trenger ikke engang gjør det hver gang dere har sex. Visse ting er bedreå spare opp til spesielle situasjoner. Knapphet vs inflasjon.

AnonymBruker
Skrevet

Er jo fordi det er muskler.. musklene blir sliten, og derfor klarer man det ikke lenge. Det er små muskler som ikke er så sterke. Du hadde ikke klart å ta pushups uten pause i mangemange minutter liksom

Anonymkode: 3ef89...dd2

• Liker 1
Skrevet

Helt logisk at musklene blir slitne etterhvert! Det gjør mine også. Men, jeg vipper også på bekkenet for å avlaste musklene.

Jeg opplever at når jeg kniper og vipper på bekkenet, så får jeg lettere orgasme. Jeg må inn i «flytsonen» med rytmiske, rolige bevegelser. 

Heldigvis blir jo alt bedre med trening. Du klarer jo flere pushups jo mer du trener. 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri sett på det som å melke før jeg leste kommentarene her 😅 Jeg strammer musklene der automatisk når jeg nyter sexen.  Mulig det er noe rart med meg, men jeg får ikke orgasmer uten å bygge det opp ved å stramme musklene der mye mens vi har sex. Flere av mine tidligere partnere har sagt at jeg er veldig trang, men tror egentlig bare at jeg kniper mye 😆 får lett orgasmer og kan få mange orgasmer på kort tid så lenge jeg får korte pauser. 

Anonymkode: a0af1...634

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...