Gå til innhold

Hvor dypt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når jeg suger ham klarer jeg bare å gape over hodet og gå leppene like nedenfor kransen. Og litt mer når jeg jokker med hodet. Å ta ham dypt inn er uaktuelt. Jeg har liten munn og trang gane, og han har en tykk pikk. Klarer dere å gå langt ned når dere suger, eller er sånt noe som ikke engang kan trenes opp hvis anatomien setter begrensninger? Synes det hadde vært litt kult.

Anonymkode: b60c3...5d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Når jeg suger ham klarer jeg bare å gape over hodet og gå leppene like nedenfor kransen. Og litt mer når jeg jokker med hodet. Å ta ham dypt inn er uaktuelt. Jeg har liten munn og trang gane, og han har en tykk pikk. Klarer dere å gå langt ned når dere suger, eller er sånt noe som ikke engang kan trenes opp hvis anatomien setter begrensninger? Synes det hadde vært litt kult.

Om du synes det hadde vært kult, så hvorfor ikke trene / øve på det? Han vil garantert sette pris på det og stiller nok velvillig opp 😉

Unasett om du klarer å få den helt inn/ned så kanskje du klare litt mer etterhvert. En liten "forbedring" er absolutt en positiv ting, både for han ... og for deg høres det ut som. Og om ikke annet kan dere ha det som en morsom og sexy greie.

(... men bare om du selv har virkelig lyst.)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent. Fordi jeg har lyst (hadde jeg ikke hatt lyst, så hadde jeg ikke gjort det). Og det ble lettere med trening.

Liten munn og stor påle høres utfordrende ut. Hva med å suge ham før han blir skikkelig stiv? Det er også noen stillinger som er lettere enn andre. Men det letteste er nok å bruke hånden til å «forlenge» munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At du har lyst, er mer opphissende enn at du faktisk går dypt. Jeg har en vanlig en, med 12cm omkrets, men kjæresten har tilsvarende liten munn, og greier ikke å holde tennene unna. Men hun prøver så tårene spruter, og vi koser oss stort. 

Jeg har prøvd selv for moro skyld, og tar greit dildo 20 cm helt inn. Følelsen av at den glir forbi svelget, er ganske opphissende!

Anonymkode: 6cc8a...c78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig tråd, endelig!! Folk som finner ut ting de har lyst til, hver for seg og sammen.

Mann her, helt vanlig som alle andre tror jeg, har lurt på det samme. Husker første gang hun tok den helt inn/ned, HELT inn. En ny verden åpenbarte seg for meg. Hun smilte og svelget, jeg var hekta, frelst og mer til på flekken. Siden har jeg tenkt at det må være noe med å få refleksen med å svelge til å dominere over refleksen med å brekke seg. Kanskje?

Men det aller viktigste står over her: det å ha lyst. Kos dere!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brekningsrefleksen er trening. Jeg har prøvd med mindre dimensjon og selv om jeg strevde lenge, gikk det bedre etter hvert. Motiverende! Nå fikser jeg den mellomste Adam-dildoen som er 4 cm i diameter og 15-16 cm lang. Krumningen hjelper. Da er ikke lengde noen sak, tenker jeg. Når jeg først klarer 15-16 vil jeg også klare 18. Det er tykkelsen som stanser det hele, og da går det ikke. Omkrets på 16ish er jeg for liten til, og det blir bråstopp rett etter pikkhodet. Dessverre. Sånt kan ikke trenes, det er anatomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...