Gå til innhold

Hva tenker du om venninne som ikke har svart på telefonen når du ringer på fler år, men likevel tar sporadisk kontakt et par ganger i året?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men kun på sms. Er dette noen som ønsker kontakt eller ikke? 

Anonymkode: b4d92...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ville vel tenkt sosial angst eller noe?

Ville nok bare fortsatt å holdt kontakten om det ikke kostet meg noe spesielt.

En vet aldri hvor viktig kontakten kan være for andre.

Anonymkode: 88122...c2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle har overskudd til å snakke i tlf, ikke alle liker å snakke i tlf men kan gjerne skrive på sms eller messenger.. svarer hun på tekst? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

tenker at hun ikke liker å snakke i telefonen.

Anonymkode: 5def2...ecb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun liker kanskje ikke å ta telefonen? Jeg er ikke flink til å ta telefonen har den som regel på lydløs med mindre jeg venter på en telefon. Og er jeg litt opptatt når det ringer så prioriterer jeg ikke telefonen. Om noen bare har ringt men ikke sendt noen melding om hva det gjaldt så gjør jeg ikke noe med det og tenker de ringer igjen eller sender en melding om det er viktig. Så at jeg ikke tar telefonen om noen ringer betyr ikke at jeg ønsker null kontakt, men det betyr kanskje at det ikke er noen jeg er interessert i å skravle i telefonen med. Men kanskje ha kontakt via meldinger, eller møtes.

Anonymkode: 03a57...547

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker personen ikke liker å snakke i telefonen. Jeg ringer mye i forbindelse med jobben min. Jeg sender alltid ei melding rett etter jeg har ringt. Får bestandig svar med en gang. Dette gjelder også venner. Jeg er ikke så fryktelig glad i å snakke i telefonen jeg heller. Så jeg foretrekker meldinger fra noen venner jeg å. Jeg snakker så mye i jobben at jeg er litt lei for å si det slik. 

Anonymkode: 531c5...d17

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...