AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Skrevet 27. mai 2024 Og hvor på dere liker dere at han kommer? Anonymkode: b2702...5f8
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Skrevet 27. mai 2024 Jeg er kvinne, dame, ikke jente. Men ja, noe er uferdig om han ikke kommer. Hvor som helst. Ikke i øyet eller håret om det kan unngås. Anonymkode: a29e1...972 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 Ja jeg blir usikker når han ikke blir ferdig.. det er et "meg" problem, men likevel.. Anonymkode: 7c248...68c 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 Ikke-eksisterende problemstilling hos oss 🤣 Anonymkode: 7bd5a...e22 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 Ofte jeg ikke blir ferdig, men det er kun fordi hun ber meg stoppe. Enten fordi hun blir sår eller at hun ikke orker flere orgasmer. Må som regel avslutte selv, med frøken høyre. Er ikke alltid positivt å holde ut lenge. Hvis det er alkohol inni bildet, er det bare å glemme å komme i det hele tatt. M45 Anonymkode: bbc58...a56 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #6 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Og hvor på dere liker dere at han kommer? Anonymkode: b2702...5f8 Kommer litt an på. Er det i fylla så kan man ikke forvente det. Er det i edru tilstand så kunne jeg kanskje reagert på det. Det skjedde med en men han kom ikke pga han hadde tatt seg to kjappe runk rett før.... k35 Anonymkode: 1abaa...9c9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #7 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ofte jeg ikke blir ferdig, men det er kun fordi hun ber meg stoppe. Enten fordi hun blir sår eller at hun ikke orker flere orgasmer. Må som regel avslutte selv, med frøken høyre. Er ikke alltid positivt å holde ut lenge. Hvis det er alkohol inni bildet, er det bare å glemme å komme i det hele tatt. M45 Anonymkode: bbc58...a56 Slik er mannen min å. Har han drukket så kommer han ikke. Da stopper vi bare opp for jeg klarer ikke mere. men jeg tenker ikke over det. Blir hvert fall ikke usikker på noe. For slik kan skje. Ikke ofte. Men noen ganger. Anonymkode: 8c38f...5db
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #8 Skrevet 27. mai 2024 Han må gjerne komme inni. Eller på magen min... Anonymkode: 1abaa...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #9 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Slik er mannen min å. Har han drukket så kommer han ikke. Da stopper vi bare opp for jeg klarer ikke mere. men jeg tenker ikke over det. Blir hvert fall ikke usikker på noe. For slik kan skje. Ikke ofte. Men noen ganger. Anonymkode: 8c38f...5db Godt å høre andre damer også blir slitne😂 føler det blir stress og svettesex når det er i fylla. Bare noe knot.. Anonymkode: 1abaa...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #10 Skrevet 27. mai 2024 Han bør komme fortest mulig så jeg slipper gnagsår i musa. Anonymkode: aff10...418 6
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #11 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han bør komme fortest mulig så jeg slipper gnagsår i musa. Anonymkode: aff10...418 Samme tenker jeg, men noen menn skal drøye det så sykt ! Blir bare sår ... Anonymkode: 1abaa...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #12 Skrevet 27. mai 2024 Nei, jeg tenker ikke så mye over det. Jeg har opplevd i flere forhold at mannen ikke alltid klarer å komme, enten fordi han er sliten, har for mye å tenke på, sliter med ereksjon, eller ikke er så voldsomt kåt likevel, selv om han hadde lyst til å ha sex. Jeg kommer ikke alltid selv jeg heller, og det spiller heller ingen rolle for meg. Orgasmejag er det verste jeg vet. Sex skal være kos og hygge, og hvis ereksjonen forsvinner eller orgasmen uteblir, ja, så har vi jo kost oss likevel. Da ler vi bare litt og klemmer og så fortsetter vi enten senere eller tar det igjen neste gang. Vi er bare mennesker. Ikke maskiner. Anonymkode: e91c1...e8b 7 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #13 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, jeg tenker ikke så mye over det. Jeg har opplevd i flere forhold at mannen ikke alltid klarer å komme, enten fordi han er sliten, har for mye å tenke på, sliter med ereksjon, eller ikke er så voldsomt kåt likevel, selv om han hadde lyst til å ha sex. Jeg kommer ikke alltid selv jeg heller, og det spiller heller ingen rolle for meg. Orgasmejag er det verste jeg vet. Sex skal være kos og hygge, og hvis ereksjonen forsvinner eller orgasmen uteblir, ja, så har vi jo kost oss likevel. Da ler vi bare litt og klemmer og så fortsetter vi enten senere eller tar det igjen neste gang. Vi er bare mennesker. Ikke maskiner. Anonymkode: e91c1...e8b Godt sagt 😃🥰 Anonymkode: 1abaa...9c9 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #14 Skrevet 27. mai 2024 Kommer an på om det skjer ofte eller om det er en gang i ny og ne. Anonymkode: e20de...1b4
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #15 Skrevet 27. mai 2024 Jeg synes det. Forklaringen hans er at det er så godt at han ikke vil at det skal ende, men jeg blir sår. Ikke har han problemer med å få den opp igjen heller, så skjønner liksom ikke hvorfor han skal «spare seg» Kvinne, 52 Anonymkode: 84638...8b9
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #16 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Samme tenker jeg, men noen menn skal drøye det så sykt ! Blir bare sår ... Anonymkode: 1abaa...9c9 Ja, og så klages det på at vi er for kjappe.... "Bu-hu ...han kommer jo med en gang" Hvordan skal dere ha det egentlig ? Sannelig ikke enkelt å være mann bestandig. Anonymkode: 20526...789 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #17 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ja, og så klages det på at vi er for kjappe.... "Bu-hu ...han kommer jo med en gang" Hvordan skal dere ha det egentlig ? Sannelig ikke enkelt å være mann bestandig. Anonymkode: 20526...789 Forskjell på 1,5 minutt og 50 minutter. En mellomting? 🤗 Anonymkode: e20de...1b4 5
feliek54 Skrevet 28. mai 2024 #18 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 19.49): Og hvor på dere liker dere at han kommer? Anonymkode: b2702...5f8 for meg som mann er det mest viktig at dame nyter
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #19 Skrevet 28. mai 2024 Jeg har bare opplevd at en mann ikke kommer i en eneste relasjon. Ikke at jeg har hatt så veldig mange da, så erfaringen er begrenset. Kan ærlig innrømme at det gjorde meg usikker. Jeg ble jo på ingen måter skuffet over han, jeg følte meg bare ikke god nok. Det var jo på grunn av andre faktorer også så klart. Ellers er det ikke noe problem om det er noe som man kan snakke om. Jeg kommer heller ikke hver gang og det er ingen krise det. Så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg følte det var noe galt med meg siden han ikke kom. Det var nok mer ett større bilde som gav meg den følelsen hvor av dette var en av brikkene. Anonymkode: bf9f6...8c6
Myrmica Skrevet 28. mai 2024 #20 Skrevet 28. mai 2024 Det spiller liten rolle for meg. Det er jo ikke slik at hans ejakulasjon er mitt klimaks, sexen er like god for min del uavhengig av om han kommer eller ikke. Jeg blir heller ikke usikker av det, så lenge han får den opp, eller på andre måter viser at han har lyst på meg, så regner jeg med at han har lyst på meg. Jeg trenger ikke en ladning sperm for å få bekreftet det. Jeg vil så klart gjøre det jeg kan for å få ham til å komme, om det er viktig for ham. Selv synes jeg sæd er noe klin, og klarer meg fint uten 😏 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå