AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Skrevet 27. mai 2024 Har fått en avsmak for andre mennesker( og meg selv). Vi tror vi er så unike og interessante, men egentlig er vi selvopptatte, navlebeskuende og pretensiøse. Mulig jeg bare er deprimert. Anonymkode: 515c0...270
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 Ja, men fordi jeg også er pretensiøs så gjør det ingenting. At alt er meningsløst er kjempedigg når jeg bare kan gjøre som jeg vil og ikke bry meg om noe som helst. Er helt fri. Helt til alt blir mørkt igjen, da er meningsløsheten særdeles tyngende. Anonymkode: 92e46...d50
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 Hadde det slik helt til jeg kuttet ut 70% av menneskene jeg omgikk mest med… nå er jeg ekstremt kresen med hvem og hva jeg bruker tid og energi på. Anonymkode: 1b669...ef2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 Ja, er helt enig. Bruk mer tid på upretensiøse mennesker. Bytt jobb, flytt, finn en ny hobby/aktivitet osv… man lever bare en gang. Hvorfor kaste bort tid på å bli lammet av noe du ikke kan gjøre noe med. Gjør noe du kan gjøre noe med. Hva betyr noe for deg? Hva kan du forlate/gi slipp på? Hvilken måte kan du alternativt leve på? Nå! Anonymkode: 693bc...245
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå