Gå til innhold

Tilbakevendende smerter i underlivet, sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg trenger noen som er dyktige innenfor kvinnehelse til å hjelpe meg. Noen som har anbefalinger utifra problemstillingen jeg beskriver nedenfor?

Har en lang historikk med smerter i underlivet under sex og ved full blære/endetarm, samt sopp og lukt fra underlivet.
Har opp i gjennom årene tatt ultralyd, vært obs på kosthold, kikkhullsoperasjon og testet for endometriose, fant ingenting.

Med min nye partner trodde vi at vi hadde funnet ut av det med å slutte på mini-pille. Det fungerte veldig bra i flere mnd, men de to siste mndene nå var det først utrolig smertefulle kramper i livmor som gjorde at jeg måtte ligge helt stille og bare puste i flere timer. Var påvirket i flere dager i varierende grad. Har opplevd dette før, men ikke ofte, men da har jeg ikke gått på p-piller/mini-pille.

Denne mnd har jeg fått tilbake sopp (klør og svir, men ingen lukt). Huden føltes veldig tynn og som små kutt på ytre/indre lepper og åpning, og i skjeden de samme smertene + noen verre punkter. På de punktene kan huden inni føltes hard. Dette skjedde uken før mensen. Er veldig glad i sex og dette er utrolig frustrernde for oss begge og påvirker hverdagen.

Takk på forhånd for anbefalinger!

Anonymkode: f841c...02a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lichen sclerosis?

Anonymkode: 72c4e...506

Skrevet (endret)

Verdt å sjekke ut, men har ingen endring av farge og vet ikke hvor vanlig det er at smerter kommer og går med så store mellomrom om man har det kronisk. Takk for tipset!

Endret av Lilo343

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...