Gå til innhold

Trenger sårt råd. Har truffet en mann som "treffer meg 100%", kjemi, verdier og innstilling til livet generelt.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Men føles som dette er et stygt pek, da jeg ikke tror det er noen romantisk interesse fra hans side.

Jeg føler meg levende når jeg ser han, og tom når vi ikke har kontakt. En tomhet som jeg aldri har kjent på før. Og jeg har prøvd å kvele denne følelsen, men det virker ikke som det går. Oppleves mye dypere enn en vanlig forelskelse.

Hvorfor i pokker måtte jeg falle så dypt? Og hvorfor for en som  er helt utilgjengelig for meg? Han er faen meg 8 år yngre. (Og jeg har aldri gått nedover i alder før). Men så forteller han meg at han har bestemt seg for å ikke få barn, og da tolker jo jeg det som et håp.

Noen råd til hvordan finne ballanse i livet igjen? Og hvordan komme over noen som føles perfekt for deg?

Anonymkode: b8c8a...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tenker det smarteste er å spørre han ut på en date. Om han sier ja, så lykke til; om han sier nei, så vet du det, og kan komme deg videre i livet.

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvordan komme over noen som føles perfekt for deg?

Innse at det ikke finnes en person som er prefekt for deg. Det er mange der ute som kan passe deg på forskjellige måter.

Anonymkode: 18101...999

• Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker det smarteste er å spørre han ut på en date. Om han sier ja, så lykke til; om han sier nei, så vet du det, og kan komme deg videre i livet.

Innse at det ikke finnes en person som er prefekt for deg. Det er mange der ute som kan passe deg på forskjellige måter.

Har alltid tenkt som deg. Forelsket, betatt... Det finns mange fiks i sjøen.

Men han her. Det er så forbanna sterkt. Og magefølelsen og intuisjonen hyler at jeg ikke bør la han slippe unna. Det føles som jeg er på vei å tape noe virkelig stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har alltid tenkt som deg. Forelsket, betatt... Det finns mange fiks i sjøen.

Men han her. Det er så forbanna sterkt. Og magefølelsen og intuisjonen hyler at jeg ikke bør la han slippe unna. Det føles som jeg er på vei å tape noe virkelig stort

Det kommer vel litt an på om denne tiltrekningen er gjensidig . Er den det, er det jo ikke noe problem 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Det kommer vel litt an på om denne tiltrekningen er gjensidig . Er den det, er det jo ikke noe problem 

Men... Har vel egentlig bestemt meg for å ikke prøve. Han er for ung. Men er det en kjempetabbe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er problemet om det er gjensidig. Skjønner det er skummelt å hive seg uti det. Men om det ikke går. Så tåler du jo det. Og går det, så er vel det bare fantastisk  bare han ikke er 14 år da...

Anonymkode: 1e1a8...f45

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Men... Har vel egentlig bestemt meg for å ikke prøve. Han er for ung. Men er det en kjempetabbe?

Hvor gamle er dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det et problem at han er yngre? Hvorfor definere kjærligheten ut fra det, så lenge dere begge er voksne mennesker? 

Anonymkode: 78d77...24b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke aldersforskjellen skulle bety så mye om dere begge er voksne. Ellers er det lite å navigere etter i det du skriver. Jeg tror du vel så raskt kommer deg noen steder ved å vise han interesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer også litt på hva som egentlig er problemet? 

Så vil jeg minne deg om at selv om du har helt vanvittige følelser så er de noe som bare bor i deg akkurat nå. De sier lite om han som person og i ett forhold med han. Veien til hekt og at alt dette lever i hodet ditt er veldig kort. 

Ta sjansen.. ikke dvel ved det for lenge.

Anonymkode: 92906...3d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Selvsagt er det en kjempetabbe..er det hjernen din prøver å fortelle deg med de følelsene du har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Takk. Skal i hvert fall sende ut litt forsiktige følere. Er bare redd han skal tenke jeg er en patetisk, gammel kjerring. Jeg har bikket 40. Virker som det bare blir mer og mer intenst mellom oss, men så har jeg en sperre. Som sier at en veltrent, yngre mann umulig kan like meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet. Hvis han er interessert i deg kommer han til å ta initiativ.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hva mener du når du sier at du ikke tror han er romantisk interessert i deg, du skal sende ut forsiktige følere - samtidig treffer han deg 100% og det blir mer og mer intenst mellom dere..?

Anonymkode: 34c40...688

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg klarer vel ikke helt å tro at det kan stemme, er redd for å mistolke. Han er liksom alt jeg kan ønske meg, og litt til. Virker nesten eldre enn meg, i noen sammenhenger.

Er over 40, så ikke på barnerov. Men uansett skummelt.

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hva mener du når du sier at du ikke tror han er romantisk interessert i deg, du skal sende ut forsiktige følere - samtidig treffer han deg 100% og det blir mer og mer intenst mellom dere..?

Anonymkode: 34c40...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg klarer vel ikke helt å tro at det kan stemme, er redd for å mistolke. Han er liksom alt jeg kan ønske meg, og litt til. Virker nesten eldre enn meg, i noen sammenhenger.

Er over 40, så ikke på barnerov. Men uansett skummelt.

Slit du med sjølvkjensla, TS? ❤️ 

Anonymkode: 4e463...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Slit du med sjølvkjensla, TS? ❤️ 

Anonymkode: 4e463...f2d

Niks. Men akkurat her er jeg usikker. Kanskje fordi jeg føler så sterkt. Og fordi jeg hadde følt meg så ydmyket om jeg bommer?

Er vel enklere for han å ta initiativ? Han som er ung og kjekk? Enn for meg som er på feil side i alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 22.42):

Takk. Skal i hvert fall sende ut litt forsiktige følere. Er bare redd han skal tenke jeg er en patetisk, gammel kjerring. Jeg har bikket 40. Virker som det bare blir mer og mer intenst mellom oss, men så har jeg en sperre. Som sier at en veltrent, yngre mann umulig kan like meg.

Jeg ble forelsket i en på 26 da jeg var 33 under korona. Den sperren måtte jeg bare slippe for kjærligheten var så utrolig sterk. Når du skriver over 40 så regner jeg ned at han er i 30- årene. Når man begge er over 25 er dere voksne. Hadde vært annerledes om han var 15 og jeg 22… Da hadde det ikke fungert/ vært innafor. Følg magefølelsen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tørr nok ikke :(

Avvente, og prøver å bygge kjemi. Sånn forsiktig. Men... Tror kanskje det bare er jeg som har falt, og at han bare synes jeg er helt ok å henge med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Føler det er så stor forskjell på tidlig tredveårene og førtiårene. Hva skal han med en som er over toppen? Og som ikke er 100% veltrent, men bærer preg av å ha fått barn? Og hva om han ombestemmer seg ang barn? 

Veldig rart at han fortalte meg at han har bestemt seg for å aldri få barn. Ble nesten litt giret. Men tørr fremdeles ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...