AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg har lyst til å utforske dette området mer. Noen som har vært der og kan fortelle ? Eller er det bare et business område? Anonymkode: 6ac7b...905 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Del Skrevet 27. mai 2024 Det er vel endel fine leiligheter der. Anonymkode: 7429a...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg var en tur i London i april, bodde rett ved Tower Bridge og gikk et par morgenturer der jeg bl.a ruslet gjennom St. Katharines Docks. Det var et veldig hyggelig område med boliger, en gammel pub som så veldig trivelig ut og mye forretningsvirksomhet i rekka bak selve havneområdet. Anonymkode: 89169...55a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 27. mai 2024 #4 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har lyst til å utforske dette området mer. Noen som har vært der og kan fortelle ? Eller er det bare et business område? Anonymkode: 6ac7b...905 Er vel først og fremst business og ikke så veldig mye turist-ting. Men noe som er veldig spektakulært er å ta DLR til Greenwich, den går høyt over bakken mellom og gjennom skyskraperne i Canary Warf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #5 Del Skrevet 28. mai 2024 Det er et fint område, med noen gode restauranter. Absolutt verdt et besøk. Har dukket opp mange leiligheter de site årene, så er folk der også på kveldstid, og det finnes ikke turistifisert. Anonymkode: 45eb4...576 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå