Gå til innhold

Si rett ut at jeg vil knulle henne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, gjør det det, du. Alle unge damer blir veldig sjarmert av menn som kommer bort og sier rett ut: "Jeg vil knulle deg!"

Lykke til!

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er alltid fint å være ærlig om sine intensjoner. Si det til henne du :)

Anonymkode: b6713...e71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Holdt på med ei hente for fem år siden. Da datet vi og hadde sex. Vi hadde det fint men ting gled litt fra hverandre etter noen måneder. 

Hun bor i samme småby som meg og har vært singel siden det ble slutt på oss. Jeg ser henne innimellom og har truffet henne som venner iblant. 

så er sannheten så enkel som at jeg har utrolig lyst til å knulle henne. Jeg aner ikke hva hun tenker om å ha sex igjen, men hun er i hvert fall positivt innstilt til meg - men hun er en super sjenert jente, og jeg var første gutt hun lå med. Jeg tror heller ikke hun har hatt sex med noen andre siden vi to sluttet å date. 

Kan jeg si rett ut, på en respektfull måte, at vi hadde det utrolig bra fysisk for fem år siden og at jeg kunne tenke meg å ha sex med henne på ny? 

Anonymkode: 9d568...9af

Nei det er frekt. Mine ord? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men er vel mye bedre å si ting som det er, så slipper en å tolke hverandre? Mitt Intrykk er at direkte kommunikasjon blir satt pris på, enten hun er interessert eller ikke

Anonymkode: a4153...36b

Helt i orden. Bare ikke på den måten som skisseres over her, hvor man behandlet den andre som om hun er 5 år. Det er ikke i orden.

Anonymkode: 05848...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hareena skrev (13 minutter siden):

Ja, gjør det det, du. Alle unge damer blir veldig sjarmert av menn som kommer bort og sier rett ut: "Jeg vil knulle deg!"

Lykke til!

:fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare spør ... hva er det verste som kan skje?

Men gjør det på en skikkelig måte. Vær tydelig på hva du vil, hvorfor du vil det og vis den rette respekten. Og ikke minst hva du ikke vil. Mye av greia ligger nok i formuleringen, så jobb litt med den. Det blir vanskelig for oss på internett som ikke kjenner noen av dere å hjelpe til med selve formuleringen og hva du bør skrive... og hvordan. Du kjenner hennes best.

Respekter svaret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 hours ago, Hareena said:

Lykke til!

Menn må aldri være ærlig om sine intensjoner.

Uærlighet varer lengst innen dating.

Anonymkode: b0ce4...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Holdt på med ei hente for fem år siden. Da datet vi og hadde sex. Vi hadde det fint men ting gled litt fra hverandre etter noen måneder. 

Hun bor i samme småby som meg og har vært singel siden det ble slutt på oss. Jeg ser henne innimellom og har truffet henne som venner iblant. 

så er sannheten så enkel som at jeg har utrolig lyst til å knulle henne. Jeg aner ikke hva hun tenker om å ha sex igjen, men hun er i hvert fall positivt innstilt til meg - men hun er en super sjenert jente, og jeg var første gutt hun lå med. Jeg tror heller ikke hun har hatt sex med noen andre siden vi to sluttet å date. 

Kan jeg si rett ut, på en respektfull måte, at vi hadde det utrolig bra fysisk for fem år siden og at jeg kunne tenke meg å ha sex med henne på ny? 

Anonymkode: 9d568...9af

"Ting gled litt fra hverandre etter noen måneder", ja...

Hva og hvem var skyld i denne "glidningen" tenker du? 

Hun ga deg jomfrudommen sin, og du ble vag, utydelig og delvis utilgjengelig? 

Anonymkode: 30b3f...734

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Menn må aldri være ærlig om sine intensjoner.

Uærlighet varer lengst innen dating.

Du mener dette har med ærlighet vs uærlighet å gjøre?

Jeg mener det har med folkeskikk å gjøre. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Hareena said:

TS vil knulle.

Hvorfor skal han lyve?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hareena skrev (5 timer siden):

Lykke til!

Hvis jeg hadde lyst på han også hadde jeg digget akkurat det 😏 

Kvinne

Anonymkode: d07dc...867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

TS vil knulle.

Hvorfor skal han lyve?

Alle menn vil det. Det gjør ikke inntrykk på kvinner. Det er en taper-strategi. 

Anonymkode: 19abb...f03

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Unnskyld meg, men er man så naiv som det du skisserer her, så er man faktisk ikke moden nok til å ha sex. Ja, modenhet er en forutsetning, det står det om i loven. Det du beskriver er et barn.

Som @Bombasi sa, ta kontakt på en human, høflig og fin måte.

Når Ts kun er ute etter sex er det eneste riktige å presisere akkurat det. Noe annet er svært respektløst.

Men så er det jo også svært mange menn som behandler kvinner respektløst. Om Ts ønsker seg noe lønner det seg å være ærlig. Å ikke være tydelig på dette er å ikke være ærlig, som igjen viser manglende respekt for denne kvinnen.

Men det er sikkert greit for deg å ha noen andre å skylde på for menns (egens?) dårlige oppførsel, og å bruke hersketeknikk mot kvinner som ønsker ærlighet og respekt...

Anonymkode: 59170...0c5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

La hun slippe.

Anonymkode: f7083...0c7

henne… 

Anonymkode: ed5a1...cff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hareena skrev (1 time siden):

Ærlighet er folkeskikk...

Menn som er bevisst uærlige når de dater eller bare vil ha sex, de er pill råtten frukt og bør behandles deretter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Alle menn vil det. Det gjør ikke inntrykk på kvinner. Det er en taper-strategi. 

Anonymkode: 19abb...f03

Ja, så derfor skal man lyve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men det er sikkert greit for deg å ha noen andre å skylde på for menns (egens?) dårlige oppførsel, og å bruke hersketeknikk mot kvinner som ønsker ærlighet og respekt...

Nope, jeg er en kvinne som reagerer når noen behandler kvinner som små barn. Det er en antikvarisk holdning. Kvinner er voksne mennesker med like stor modenhet, ansvar og egenvilje som menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hareena skrev (13 timer siden):

Lykke til!

Det kommer an på mannen og relasjonen for min del, men jeg kan bli veldig sjarmert av dette 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Unnskyld meg, men er man så naiv som det du skisserer her, så er man faktisk ikke moden nok til å ha sex. Ja, modenhet er en forutsetning, det står det om i loven. Det du beskriver er et barn.

Nå man ser antall innlegg her om folk som ikke har klart å kommunisere sine behov og motiver, er det du skriver sant?

I sexmiljøer etc er faktisk informert samtykke noe som settes høyest, så det du sier stemmer ikke.

Anonymkode: cfc04...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...