Gå til innhold

Si rett ut at jeg vil knulle henne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Holdt på med ei hente for fem år siden. Da datet vi og hadde sex. Vi hadde det fint men ting gled litt fra hverandre etter noen måneder. 

Hun bor i samme småby som meg og har vært singel siden det ble slutt på oss. Jeg ser henne innimellom og har truffet henne som venner iblant. 

så er sannheten så enkel som at jeg har utrolig lyst til å knulle henne. Jeg aner ikke hva hun tenker om å ha sex igjen, men hun er i hvert fall positivt innstilt til meg - men hun er en super sjenert jente, og jeg var første gutt hun lå med. Jeg tror heller ikke hun har hatt sex med noen andre siden vi to sluttet å date. 

Kan jeg si rett ut, på en respektfull måte, at vi hadde det utrolig bra fysisk for fem år siden og at jeg kunne tenke meg å ha sex med henne på ny? 

Anonymkode: 9d568...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes ialefall at du kan prate med hun om hva hun tenker om det. Kanskje hun vil ha ett forhold. Da syntes jeg ikke det er greit. Da sårer du jo henne. Også spørs det jo litt hva du selv vil. Om du bare er ute etter hullene hennes eller ikke.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Skulle hun liksom bli glad for det? Våkn opp.

Anonymkode: 19abb...f03

• Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet jeg var din første sexen var så bra, men vil ikke satse på deg...

Tror du hun blir glad for å høre det? 

🙄

Anonymkode: f7083...0c7

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

La hun slippe.

Slippe? De fleste liker sex. Letter når man allerede har ligget sammen.

spør henne du TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg vet jeg var din første sexen var så bra, men vil ikke satse på deg...

Tror du hun blir glad for å høre det? 

🙄

Man må faktisk ikke ha et forhold for å ha sex. Det er ikke et forhandlingsmiddel.

Endret av Macro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at hvis hun virkelig hadde hatt lyst til å ha sex med deg, så hadde hun tatt kontakt med deg for lenge siden, siden dere begge er singel og dere har seksuell historikk sammen, samt at det er du som er mannen. 

Men for all del, du kan jo spørre. Men ta for guds skyld kontakt på en human, høflig og fin måte, og respektèr et nei, og tenk at alt annet enn ja betyr nei.

Endret av Bombasi
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke si knulle til henne. Mye mer sjarmerende og finere om du spør om å få marinere laksen i henne. 

Anonymkode: 353d5...31d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Holdt på med ei hente for fem år siden. Da datet vi og hadde sex. Vi hadde det fint men ting gled litt fra hverandre etter noen måneder. 

Hun bor i samme småby som meg og har vært singel siden det ble slutt på oss. Jeg ser henne innimellom og har truffet henne som venner iblant. 

så er sannheten så enkel som at jeg har utrolig lyst til å knulle henne. Jeg aner ikke hva hun tenker om å ha sex igjen, men hun er i hvert fall positivt innstilt til meg - men hun er en super sjenert jente, og jeg var første gutt hun lå med. Jeg tror heller ikke hun har hatt sex med noen andre siden vi to sluttet å date. 

Kan jeg si rett ut, på en respektfull måte, at vi hadde det utrolig bra fysisk for fem år siden og at jeg kunne tenke meg å ha sex med henne på ny? 

Anonymkode: 9d568...9af

Er jo bare å spørre. Spør hva hun kunne tenke seg. Vær ærlig. Hadde hun vært en fast FF så kunne du spurt om dette rett ut slik du tenker, men her ville jeg vist litt varsomhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at det bare er å si det direkte. Sier de nei, så ville du fått nei uansett, og er de interessert, så får du vite det med en gang 😊 Direkte kommunikasjon har oftest fungert her i hvertfall

Anonymkode: a4153...36b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Bombasi skrev (27 minutter siden):

Jeg tror at hvis hun virkelig hadde hatt lyst til å ha sex med deg, så hadde hun tatt kontakt med deg for lenge siden, siden dere begge er singel og dere har seksuell historikk sammen, samt at det er du som er mannen. 

Men for all del, du kan jo spørre. Men ta for guds skyld kontakt på en human, høflig og fin måte, og respektèr et nei, og tenk at alt annet enn ja betyr nei.

Tja.. Kvinner er ofte ikke de beste til å ta initiativ, uansett hvor interresert de er. Så å bruke initiativ fra kvinnen som en målestokk for hvor interresert de er blir fort feil. De gangene det har blitt noe med noen jeg har hatt greie med før, så er det kun en av de som tok første steg 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Min erfaring er at det bare er å si det direkte. Sier de nei, så ville du fått nei uansett, og er de interessert, så får du vite det med en gang 😊 Direkte kommunikasjon har oftest fungert her i hvertfall

Enig, mest fordi det er så sinnsykt irriterende med menn som naivt sender DM å det er åpenbart hva de søker, men de vil liksom ikke si det. Men jeg vil avslå også da, sikkert det de merket på meg, at jeg vil vite det for å si nei for å få slutt på samtalen.

Anonymkode: a7172...d1a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Bombasi skrev (34 minutter siden):

Enig.

Og ikke minst - du må gjøre det helt klart for henne at du kun er ute etter sex med henne, ikke noe forhold. Det må du være helt tydelig på, hvis ikke kan du gi henne forhåpninger som er virkelig ugreit av deg.

Jeg tenker at hvis du bryr deg om henne og ikke ønsker et langvarig forhold med henne, ikke si at du vil knulle henne. Du får henne til å fremstå som en knulledukke du kun vil bruke for egen forlystelse.

Anonymkode: 59170...0c5

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig, mest fordi det er så sinnsykt irriterende med menn som naivt sender DM å det er åpenbart hva de søker, men de vil liksom ikke si det. Men jeg vil avslå også da, sikkert det de merket på meg, at jeg vil vite det for å si nei for å få slutt på samtalen.

Anonymkode: a7172...d1a

De behøver jo ikke si det da, man skjønner det jo…

Hei, lenge siden sist, hvordan går det?

betyr

Lenge siden jeg har fått meg fitte, tenker at du kanskje er et sikkert stikk, siden jeg var din første og du er sjenert.

Anonymkode: 05848...b24

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Enig.

Og ikke minst - du må gjøre det helt klart for henne at du kun er ute etter sex med henne, ikke noe forhold. Det må du være helt tydelig på, hvis ikke kan du gi henne forhåpninger som er virkelig ugreit av deg.

Jeg tenker at hvis du bryr deg om henne og ikke ønsker et langvarig forhold med henne, ikke si at du vil knulle henne. Du får henne til å fremstå som en knulledukke du kun vil bruke for egen forlystelse.

Anonymkode: 59170...0c5

Unnskyld meg, men er man så naiv som det du skisserer her, så er man faktisk ikke moden nok til å ha sex. Ja, modenhet er en forutsetning, det står det om i loven. Det du beskriver er et barn.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De behøver jo ikke si det da, man skjønner det jo…

Hei, lenge siden sist, hvordan går det?

betyr

Lenge siden jeg har fått meg fitte, tenker at du kanskje er et sikkert stikk, siden jeg var din første og du er sjenert.

Men er vel mye bedre å si ting som det er, så slipper en å tolke hverandre? Mitt Intrykk er at direkte kommunikasjon blir satt pris på, enten hun er interessert eller ikke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...