Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fra å se litt stusselig ut til å være helt smashing? 

Ved hjelp enkle grep som litt bedre hudpleie, vektnedgang og bedre livskvalitet.

Anonymkode: 87849...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Nei, her går det strake veien i dass. 

Anonymkode: 6845f...cb1

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja men jeg forsto aldri helt hva det var. Jeg begynte på en ny hudpleieserie samtidig som jeg begynte å trene hardere og mer styrketrening enn tidligere og gikk derfor noe ned i vekt i løpet av den vår. Og den våren - jeg var tidlig i 40-årene- ble jeg plutselig ekstra pen! Jeg fikk forundrer kommentarer av venner, barna mine kommenterte det og jeg så også selv at det var da merkelig så pen jeg var blitt! 
Jeg er usikker på hvor lenge det varte, men nå er jeg tilbake til mitt vanlige jeg. Har gått opp igjen kanskje 4 kilo også. 

Anonymkode: 258c3...3c5

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Smashing og smashing... Men jeg satt og så på bilder fra da førstebarnet var liten og jeg var i 20-åra. Og jeg så skikkelig gammal ut 🤭 Ser mye bedre ut nå 6 år etter med barn nummer to på samme alder, og i 30-årene. 

Ingen nye skjønnhetsrutiner, samme vekt, bare veldig mye mindre sliten, sover bedre og ting har falt mer på plass i livet mitt. Har sterkere gnist. Hjelper kanskje at jeg har vært hjemmeværende i to år 🤭

Anonymkode: 183c6...bb0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja men jeg forsto aldri helt hva det var. Jeg begynte på en ny hudpleieserie samtidig som jeg begynte å trene hardere og mer styrketrening enn tidligere og gikk derfor noe ned i vekt i løpet av den vår. Og den våren - jeg var tidlig i 40-årene- ble jeg plutselig ekstra pen! Jeg fikk forundrer kommentarer av venner, barna mine kommenterte det og jeg så også selv at det var da merkelig så pen jeg var blitt! 
Jeg er usikker på hvor lenge det varte, men nå er jeg tilbake til mitt vanlige jeg. Har gått opp igjen kanskje 4 kilo også. 

Anonymkode: 258c3...3c5

Wow... Skulle likt å vite hva ungdomskilden var 🤭

Kanskje naturen som legger inn et siste lite blaff av skjønnhet for å prøve å få deg til å lage det aller siste mulige  barnet, hehe. 

Anonymkode: 183c6...bb0

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg gjorde ikke noe spesielt.

Gikk ned i vekt, spiser sunnere mat, bruker hudpleie som faktisk passer huden min...

Anonymkode: 47254...2e6

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Skiftet til en mye mykere stil og har brukt en del tid på å sette meg inn i klær. Ikke noe dyre greier, men sammensetningen. Passe på å ha fine kåper, mykere farger, mer feminint. Føler meg utrolig vel og jeg ser tydelig at jeg er penere nå enn for ti år siden. Det kommer nok også en del av selvtillit sånn generellt når man havner på et mer stabilt sted og kjenner mestring på det meste. Jeg har nok også hatt den seksuelle blomstringen som sikkert gir en mer selvsikker utstråling også. Så en kombinasjon av klær, hår og å føle meg vel i seg selv. 

Anonymkode: 1336d...41b

AnonymBruker
Skrevet

30 kg ned, bukplastikk, brystløft, lårplastikk, veldig fokus på hudpleie, tretinoin, litt injeksjoner, profhilo.... Føler meg og ser fantastisk ut 🥰

Anonymkode: 2e301...b15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...