AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Del Skrevet 27. mai 2024 I mannens omgangskrets er det to jeg har rotet med. Den ene var jeg russ med for ni år siden. Vi pulte flere ganger. Den andre traff jeg på en jobbkonferanse like før jeg traff samboeren min, og vi møttes noen få ganger. Jeg visste jo ikke at han kom til å jobbe samme sted som han som ble mannen min. Og russekompisen flyttet til Oslo, studerte etter hvert med min mann. Og når er alle tre bekjente som treffes innimellom. To av dem kjenner meg fra før, men vet ikke om hverandre. Og mannen min vet ikke noe. Bare å holde kjeft? Eller si det? Vanskelig. Anonymkode: 07a1e...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg ville ha sagt det. Du har jo ikke gjort noe galt, men bedre å høre det fra deg enn fra dem. Anonymkode: 65a69...fa2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Del Skrevet 27. mai 2024 Det er så individuelt. Vil det være ugreit om du holder kjeft, og han får vite det via andre? Plages han av retroaktiv sjalusi, eller usikkerhet? Det er trolig du som kjenner ham best. Hos oss vil hun stort sett ikke vite. Unntak er når hun er skikkelig kåt; da kan gamle historier pirre nysgjerrigheten hennes. Jeg er mer avslappet til det, og bryr meg ikke om hun har ligget med halve kontoret. Anonymkode: 25ef8...f38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. mai 2024 #4 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): I mannens omgangskrets er det to jeg har rotet med. Den ene var jeg russ med for ni år siden. Vi pulte flere ganger. Den andre traff jeg på en jobbkonferanse like før jeg traff samboeren min, og vi møttes noen få ganger. Jeg visste jo ikke at han kom til å jobbe samme sted som han som ble mannen min. Og russekompisen flyttet til Oslo, studerte etter hvert med min mann. Og når er alle tre bekjente som treffes innimellom. To av dem kjenner meg fra før, men vet ikke om hverandre. Og mannen min vet ikke noe. Bare å holde kjeft? Eller si det? Vanskelig. Anonymkode: 07a1e...63a Jeg hadde fortalt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Del Skrevet 27. mai 2024 Det kan fort komme ut uansett. Ta det i en periode hvor det er fred i heimen. Anonymkode: 8ebe6...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #6 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg hadde sagt det. Vi har en avtale om å fortelle nettopp slike ting om vi plutselig omgås en den andre har pult eller datet. Det er meg og han som er en enhet, og vi har ikke hemmeligheter for hverandre. Vi skal ikke havne i en situasjon der en av oss har en intim hemmelighet med en annen person i rommet. Vi sier ting som de er. Anonymkode: fa73f...9dc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 27. mai 2024 #7 Del Skrevet 27. mai 2024 Ville sagt det om det på en eller annen måte kom opp naturlig, men ellers ikke. Hadde heller ikke hatt noen interesse av å vite hvem kona har pult før vi ble sammen, men om hadde ønsket å fortelle meg det så hadde ikke det plaget meg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå