Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får ofte opp jobbforslag på instagram hvis jeg sitter og scroller på videoer, følger også noen som holder på med disse jobbene. Er det noen av dere som har testet en slik jobb selv.

Jeg vet ikke helt hva jobben går ut på, da du først må bli medlem også får dun info. Men du jobber ihvertfall for deg selv, på nettet, og du kan liksom jobbe fra hvor som helst. Ofte er jo disse folka som jobber slikt, de er ofte i et sydenland og jobber. Hun ene fortalte at hun begynte med denne jobben mens hun fortsatt hadde en "vanlig" jobb, og når hun hadde kommet litt inni det og slikt, sluttet hun i den gamle jobben og jobber nå bare i denne nettjobben og sier hun tjener veldig bra.

Håper folk forsto hva jeg mente, ikke så lett å beskrive disse jobbene når det ikke står så mye. Men sikkert flere som har kommet over disse på instagram. 

Jeg har veldig lyst selv å prøve meg på en slik jobb. Jeg jobber allerede for meg selv nesten, da jeg styrer dagene mine selv. Men hadde vært gøy og hatt en slik jobb i tillegg, så tjener du jo litt mere penger, hvem vil ikke det. Så jeg håper noen her inne har prøvd det og vet hvordan det er😊

Anonymkode: df6d5...f85

AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid svindel og scam dessverre.

Anonymkode: 16884...4c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er alltid svindel og scam dessverre.

Men jeg har snakket med hun ene jeg følger som driver med det, og hun er jo en ekte person. Ser også ei som har vært med på paradis hotel også holder på med slikt. Så det er ikke svindel. Det som er svindel er ihvertfall når jeg får meldinger fra en helt ny bruker med jobbtilbud, eller en sugar daddy😆 men dette er ikke det

AnonymBruker
Skrevet

Jo det er svindel. Er sånn pyramidespill, du må gjerne betale for noe «kurs» greier for å komme igang, så skal man drive å verve andre 

Anonymkode: c74dd...a32

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men jeg har snakket med hun ene jeg følger som driver med det, og hun er jo en ekte person. Ser også ei som har vært med på paradis hotel også holder på med slikt. Så det er ikke svindel. Det som er svindel er ihvertfall når jeg får meldinger fra en helt ny bruker med jobbtilbud, eller en sugar daddy😆 men dette er ikke det

Influencere får betalt for å selge sånne jobbkurs. Så jo det er scam.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva sier dem om selve jobben? Hvis de er åpne om at de har denne typen jobb, så forteller de vel gladlig hva jobben går ut på, hvordan arbeidsdagene ser ut, lønnsnivå og slikt?

Eller sier de bare at du kan få vite dersom du betaler? Slik at du kan fortelle videre til neste som betaler?

Anonymkode: dcc37...d0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvis man har vært med på Pærra, så er man dritseriøs, da driver man selvfølgelig ikke med lyssky virksomhet....

Anonymkode: 37000...6f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva sier dem om selve jobben? Hvis de er åpne om at de har denne typen jobb, så forteller de vel gladlig hva jobben går ut på, hvordan arbeidsdagene ser ut, lønnsnivå og slikt?

Eller sier de bare at du kan få vite dersom du betaler? Slik at du kan fortelle videre til neste som betaler?

Nei hun har fortalt om jobben oog alt det der. Så jeg håpte bare det var noen her inne som kanskje holdt på med slik jobb, som kunne si hva de synts om den jobben. Så foreløpig har jeg ikke fått noe svar på spørsmålet mitt.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei hun har fortalt om jobben oog alt det der. Så jeg håpte bare det var noen her inne som kanskje holdt på med slik jobb, som kunne si hva de synts om den jobben. Så foreløpig har jeg ikke fått noe svar på spørsmålet mitt.

Det er bare tull, er svaret på spørsmålet ditt. De som driver og annonserer og skryter av slike «jobber» får penger for å verve flere inn. At du må betale for tilgang til info og jobb er et sikkert tegn på at det er tull. 

Anonymkode: a31a0...fb0

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hæ? Hun har fortalt om jobben, men du vet ikke hva den går ut på? Hva har hun fortalt hvis det ikke engang er hva jobben går ut på? Hvis du snakker med henne så bør du kunne spørre hva hun jobber med...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Får ofte opp jobbforslag på instagram hvis jeg sitter og scroller på videoer, følger også noen som holder på med disse jobbene. Er det noen av dere som har testet en slik jobb selv.

Jeg vet ikke helt hva jobben går ut på, da du først må bli medlem også får dun info. Men du jobber ihvertfall for deg selv, på nettet, og du kan liksom jobbe fra hvor som helst. Ofte er jo disse folka som jobber slikt, de er ofte i et sydenland og jobber. Hun ene fortalte at hun begynte med denne jobben mens hun fortsatt hadde en "vanlig" jobb, og når hun hadde kommet litt inni det og slikt, sluttet hun i den gamle jobben og jobber nå bare i denne nettjobben og sier hun tjener veldig bra.

Håper folk forsto hva jeg mente, ikke så lett å beskrive disse jobbene når det ikke står så mye. Men sikkert flere som har kommet over disse på instagram. 

Jeg har veldig lyst selv å prøve meg på en slik jobb. Jeg jobber allerede for meg selv nesten, da jeg styrer dagene mine selv. Men hadde vært gøy og hatt en slik jobb i tillegg, så tjener du jo litt mere penger, hvem vil ikke det. Så jeg håper noen her inne har prøvd det og vet hvordan det er😊

De fleste slike jobber er pyramide, scam eller sexchat.

• Liker 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Regner med du troller, TS - men hvis ikke..

Disse jobbene er enten

1. At du skal starte for deg selv med type dropshipping osv, og kan da jobbe fra hvor som helst. Så tilbyr disse folkene hjelpen for å komme i gang. 
2. Kundeservice og andre type drittjobber finnes jo sydenland, men da kan du bare gå på Finn eller linkedIn. Disse er elendig betalt
3. Sexchat. Sjekk Svindeljegerne på Viaplay så er de innom denne i 1 av episodene med en tidligere arbeider
4. Scam.. 

Anonymkode: eaafc...cbb

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...