AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Skrevet 27. mai 2024 Jeg er kursholder i norsk for en gruppe utenlandske kvinner. Vi har et skap i kjelleren hvor vi henter kaffe, te og annet snacs. De to siste gangene har jeg hentet tingene i en plastpose. Hver gang er posen borte. Det er litt frustrerende når handleposene har blitt så dyre. Fremover blir jeg nødt til å putte selve posen i sekken også, for beskyttelse. Er handleposetyveri veldig utbredt? Anonymkode: e3bee...544
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Skrevet 27. mai 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Er handleposetyveri veldig utbredt? Anonymkode: e3bee...544 Ja, det er helt vanlig å stjene handleposer fra rasist-troll. Anbefaler ingen andre å svare på dette tåpelige forsøket. Anonymkode: 01f79...22a 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 Ja jeg tenker at noen har tatt med seg posen fordi de trenger den. Regner med de ikke har veldig god økonomi de du underviser, og ikke ønsker å betale 5-6 kr for en pose. Anonymkode: 8d957...88b 1
Pippi Lotta Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 Er synes det rart av deg å tenke at noen går å stjeler posene dine? Om jeg så en tom plastpose ligene på en benk, bord eller gulvet hadde jeg trod noen hadde glemt den der og lit iritert rydet den i søpla.... En plastpose varer uanset ikke veldig lenge, så tror ikke noen går rundt å stjeler posene dine for å bruke de i butikken liksom. Også litt snodig at du må inkludere at du underviser nettopp innvandrere i historien når det egentlig er helt irelevant for historien. Kan det være det er holdningene dine som gjør at fantasien din litt aktiv her?
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 Pippi Lotta skrev (9 minutter siden): Er synes det rart av deg å tenke at noen går å stjeler posene dine? Om jeg så en tom plastpose ligene på en benk, bord eller gulvet hadde jeg trod noen hadde glemt den der og lit iritert rydet den i søpla.... En plastpose varer uanset ikke veldig lenge, så tror ikke noen går rundt å stjeler posene dine for å bruke de i butikken liksom. Også litt snodig at du må inkludere at du underviser nettopp innvandrere i historien når det egentlig er helt irelevant for historien. Kan det være det er holdningene dine som gjør at fantasien din litt aktiv her? Hadde du virkelig puttet en kiwi handlepose i søpla? . Det er uansett jeg som skal rydde etterpå, så en slik rydding trenger de ikke å gjøre. https://www.aftenposten.no/meninger/kommentar/i/lwAB03/folk-stjeler-poser-som-ravner Folk stjeler handleposer i butikken. Spørsmålet er om det gjelder andre arenaer også. Anonymkode: e3bee...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå