Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Er det noen som vet om dette er enda et design Friis har rappa fra andre? http://www.nbags.no/product_info.php/cPath...roducts_id/1099
Gjest Jalileh Skrevet 12. februar 2006 #2 Skrevet 12. februar 2006 helt sikkert, men gjør ikke de fleste det a?
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #3 Skrevet 12. februar 2006 helt sikkert, men gjør ikke de fleste det a? ← Jojo, men tenkte mer på om det var en ren kopi ala Friis Mulberry - Mulberry Roxanne.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #4 Skrevet 12. februar 2006 Kan ikke si at jeg kommer på en designerveske som ser sånn ut nei. Kanskje Friis omsider har greid å lage noe uten å stjele andres design.
Gjest CamillaR Skrevet 12. februar 2006 #5 Skrevet 12. februar 2006 Jeg har den veska og synes den er rålekker. Har fått masse skryt av kjæresten på den. Og han pleier jo aldri å se hva jeg har av vesker . Har sett det til 799 i butikkene, så prisen er ikke så gal. Vet ikke om den er kopi av noe. Om den i så fall er det hadde jeg sikkert ikke hatt råd til originalen likevel.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #6 Skrevet 12. februar 2006 Og jeg syntes 599 på Nbags var dyrt til å være en veske som ikke var i ekte skinn, men det er kanskje ikke så ille da siden butikkene tydeligvis legger seg enda høyere i pris. Har ikke sett den, og flere andre modeller, på hjemmesidene til Friis. Har de sluttet helt å oppdatere sidene?
ashera Skrevet 12. februar 2006 #7 Skrevet 12. februar 2006 Nei, kanskje har Friis for en gangs skyld glimtet til med noe originalt...
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #8 Skrevet 12. februar 2006 Håper det ikke er den normale "kvaliteten" til Friis og da.
ashera Skrevet 12. februar 2006 #9 Skrevet 12. februar 2006 Håper det ikke er den normale "kvaliteten" til Friis og da. ← Haha, håper at julenissen finnes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå