exictence Skrevet 27. mai #1 Del Skrevet 27. mai (endret) Det kan jo ikke generelt sett være dyrere? Her er det så fint å se på fuglene som kommer og spiser. Vanligvis har jeg bare gitt noe av min egen müsli og havregryn. Tenkte jeg skulle gå på felleskjøpet og kjøpe inn en mengde fuglemat så jeg hadde. Jeg kjøpte 5 kilo med litt forskjellig blanding til kr 249.90.- Så går jeg og handler 1 kg økologisk havregryn til meg selv for kr 34.90. Det blir kr 174,- for 5 kilo 😮 Tror jammen sant jeg skal heller fortsette å gi min havregryn til dem Eller er det noen av dere som har et tips med god billig fuglemat? Endret 27. mai av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 27. mai #2 Del Skrevet 27. mai Det er noe som heter tilbud og etterspørsel samt noe som heter pris elastisitet og det spiller inn på butikkens pris i tillegg til selvfølgelig innkjøpspris 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Fugler skal ikke ha ukokt havregryn, chia, ris osv, det sveller i magen og kan drepe de. Anonymkode: 156c9...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Del Skrevet 27. mai En skal ikke mate fuglene om sommeren. Anonymkode: 755f2...520 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Del Skrevet 27. mai Nå kunne du ha kjørt solsikkefrø til fugler for 159,- for 4 kg på felleskjøpet, eller 8 kg for 259,- på plantasjen. Villfuglblanding for 359,- for 10 kg på felleskjøpet, eller 5 kg for 179,- på plantasjen. På zooplus kunne du kjøpt 20kg for 389,-. Du kunne kjøpt deg granola til 282kr kg på Meny.... Du kan ikke bare ta to helt ulike produkter og lage en fasit av det, når det er uendelige muligheter for frø og kornblandinger til både mennesker og fugler i alle prisklasser... Anonymkode: 39859...56b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå