AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Del Skrevet 27. mai 2024 Hei. Er bare 5 uker, men har siden eggløsning egentlig, hatt av og på stikkinger/skarpe smerter i høyre eggstokk. Kommer noen ganger hver dag, og er selvfølgelig veldig redd for graviditet utenfor livmor… 😞 Hva var dine symptomer på det, og hvor mange uker var du da symptomene startet? Eventuelt du som har hatt mye skarpe smerter av og på og som ikke var graviditet utenfor livmor, når startet det og hva var årsaken? Anonymkode: ddaee...af6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Del Skrevet 27. mai 2024 Er i uke 22, hatt skarp, sterk, kortvarige smerter av og på i en eggstokk hele graviditeten. Alt fint med graviditet. Er en cyste på eggstokken som gir smertene. Anonymkode: cf963...c1c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Del Skrevet 27. mai 2024 Hadde dette da jeg var 4-7 uker på vei ca. Kunne våkne på natten og skrike av det. Dro på tidlig UL for å forsikre meg om at det ikke var graviditet utenfor livmor. Alt var ok, men livmoren min satt langt til den ene siden, så det var kroppens måte å «dra den på plass» mot midten, før jeg ble noe større ☺️ Anonymkode: dd461...245 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #4 Del Skrevet 28. mai 2024 For meg var overstimulering som ble verre fordi jeg var gravid. Fikk det bekreftet hos gynekolog i uke 6. Anonymkode: 1223a...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå