AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Skrevet 27. mai 2024 Er så lite oppfinnsom - til nå har jeg bare byttet ut tacokjøttdeig med kokt skinke i terninger, men ellers typisk taco-grønnsaker, rømme, tacosaus. Trenger noen ideer til mer kreativt fyll, sånn bortsett fra at jeg er blank på hva å ha i så er wraps ypperlig sommermat Hjelp? Anonymkode: 07256...f29
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Skrevet 27. mai 2024 Det jeg trenger å bruke opp i kjøleskapet.. Restekjøtt eller fisk fra middag, eller skinke eller laks. Grønnsaker; salatrester, tomat, paprika, løk, agurk.. Steker innimellom ett egg om det er litt lite proteiner ellers. Hummus eller guacemole, ellers har jeg både currysays, bbq saus, shiraza majo, majones, i kjøleskapet. Lunsjsalater om jeg har rester av slikt. Potetsalat har jeg også brukt, sammen med grønnsaker og litt laks. Anonymkode: e0fea...981 1
Mardina Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 - Fiskepinner - Ost og skinke - Til taco: bytte ut kjøttdeig/kylling med kikerter
Frøkenfryden Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 Liker brette de og steke i tørr panne på begge sider, med ost og røkt skinke i. Hummus, kylling og grønt. Fiskekaker og grønt. Yoghurt naturell som dressing. Ovnsstekt omelett skjært opp i passe størrelse. Med spekemat inni. Panert fisk. Avokadomos, grønt og kjøttpålegg. Pulled pork eller pulled kylling. Eventuelt lage pizza på de, eller ha de i form som juksepai-bunn (ikke prøvd selv men skal! 👍)
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er så lite oppfinnsom - til nå har jeg bare byttet ut tacokjøttdeig med kokt skinke i terninger, men ellers typisk taco-grønnsaker, rømme, tacosaus. Trenger noen ideer til mer kreativt fyll, sånn bortsett fra at jeg er blank på hva å ha i så er wraps ypperlig sommermat Hjelp? Anonymkode: 07256...f29 Falafel, hummus, avokado og syltet rødløk. Krydret søtpotet, kidneybønner og guacamole Ajvar(kjøper på internasjonal grønnsak butikk),bulgur, ristet kikerter og agurk Anonymkode: 10b3e...9ec
Snabeltann Skrevet 2. juni 2024 #7 Skrevet 2. juni 2024 Eggerøre, sprøstekt bacon, tacosaus og rømme. Blir nyyyydelig!
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2024 #8 Skrevet 3. juni 2024 Stekt laks, eplebiter, paprika, vårløk, salat og karridressing Hummus med stekte/ovnsbakte/wok av grønnsaker (liker sopp, paprika, squasj, brokkoli) Gyroskjøtt, tomat, kebabdressing eller tzatsiki, salat, rødløk, mais Anonymkode: 18927...741
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå