Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2006 #21 Skrevet 13. februar 2006 Jeg syns KLM er veldig morsomme. Spesielt "skræmmern".
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 13. februar 2006 #22 Skrevet 13. februar 2006 Jeg er ikke begeistret for KLM. SAS og Lufthansa er mye bedre! KLM har dårlig mat og dårlig service. På vei til NY ble vi sittende inne i KLM-flyet i Amsterdam i FIRE timer og vente på avgang, tekniske problemer som de sikkert ikke kunne noe for, men vi fikk INGEN beskjed, INGENTING å spise/drikke. Ante ikke hvor lang tid det ville ta. Huffameg
reiselyst Skrevet 16. februar 2006 #23 Skrevet 16. februar 2006 Jeg er veldig fornøyd med KLM. Har reist med dem både til Ecuador, Brasil, Sør-Afrika og rundt i Europa. De har små skjermer på nesten alle flyene, det er noe de begynte å installere for noen år siden. Likevel er det sikkert ikke alle flyene som har det enda. Jeg liker flyene, maten er bedre enn andres, flyvertinnene er hyggelige og vennlige. Dessuten er Amsterdam en fin og oversiktlig flyplass, med mange muligheter. Et lite stikkord: oppfør deg! Mange idioter kjøper billige billetter til 2-5000 kr og tror de eier både flyet og crewet. God Tur!!
La Luna Skrevet 24. februar 2006 Forfatter #24 Skrevet 24. februar 2006 Ok, naa har jeg flydd med klm kan jo si at servicen der er upaaklagelig! Hyggelige flyverter/vertinner hele veien. Men fikk ikke egne skjermer da... haaper paa det paa vei tilbake eneste var at jeg synes det var litt trangt.... Burde hatt bedre plass paa store fly synes jeg. Continental foeles stoerre.
Latee Skrevet 24. februar 2006 #25 Skrevet 24. februar 2006 Ok, naa har jeg flydd med klm kan jo si at servicen der er upaaklagelig! Hyggelige flyverter/vertinner hele veien. Men fikk ikke egne skjermer da... haaper paa det paa vei tilbake eneste var at jeg synes det var litt trangt.... Burde hatt bedre plass paa store fly synes jeg. Continental foeles stoerre. ← Kos deg på ferie (Er det i Houston du er?)!
Gjest Gjest Skrevet 24. februar 2006 #26 Skrevet 24. februar 2006 Helt ok fly, men litt "gamle". BA er mye bedre. Men - jeg får aldri bagasjen min når jeg kommer fram!! 5 ganger (helt sant!!) har jeg måttet vente mer enn 24 timer etter ankomst både i utlandet og når jeg har kommet hjem for å få kofferten min. Utrolig irriterende. Flyr ganske mye, derfor har det blitt mye KLM siden de gjerne er billige og dekker distanser jeg flyr ofte. Men jeg forsøker helst å unngå KLM - jeg betaler heller 500-1000 kr mer for billett på et annet selskap pga bagasjeproblemene i Amsterdam.
La Luna Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #27 Skrevet 25. februar 2006 Kos deg på ferie (Er det i Houston du er?)! ← Takk! Nei, er i latinamerika, men mellomlanda i Houston paa vei hit Er ikke heeeelt ferie da, driver og studerer litt. Men foeles jo litt mer som ferie enn aa sitte paa blindern i kulda
Latee Skrevet 25. februar 2006 #28 Skrevet 25. februar 2006 Takk! Nei, er i latinamerika, men mellomlanda i Houston paa vei hit Er ikke heeeelt ferie da, driver og studerer litt. Men foeles jo litt mer som ferie enn aa sitte paa blindern i kulda ← Høres helt nydelig ut!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2006 #29 Skrevet 25. februar 2006 Fløy med KLM til Cape Town og var så fornøyd at jeg bestilte fra dem neste gang jeg dro til Cape Town. - VELDIG god mat! (Ble veldig overrasket!) - God plass - Bra interaktivt tilbud (Filmer som gikk på kinoen her hjemme ble vist på egne skjermer, i tillegg til spill ++) - God service - Vertinnene gikk rundt ofte med drikke og is/snacks mellom måltidene - Ikke noe tull, verken med forsinkelser eller bagasje.
Cronos Skrevet 27. februar 2006 #30 Skrevet 27. februar 2006 Ja, det on-board underholdningssytemet deres er det beste jeg har vært borti. Det anbefales. Selv om de var veldig rigide med å kompensere oss da vi frivillig sto over en overbooket flight...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå