Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode/dårlige erfaringer med KLM? Tenkte å benytte dem over atlanteren snart...

Gjest Gjesten
Skrevet

Bare positive erfaringer her. Litt trangt i setene men ikke så mye at jeg ikke orker en tur over dammen.

Skrevet (endret)

Hmm.. hva med American Airlines? (Vil ikke starte en helt ny tråd, så tilgi meg :) )

Endret av Latee
Skrevet
Hmm.. hva med American Airlines? (Vil ikke starte en helt ny tråd, så tilgi meg :) )

Trangt og gammelt, men hyggelige flyvertinner :) I hvertfall sånn på turene mine mellom usa og latinamerika.

Skrevet

Vi fløy med KLM til New York. Mellomlandet i Amsterdam. Har ikke noe negativt å si på dem, god mat til flymat å være, og det beste av alt var at alle hadde en egen liten tv-skjerm som man kunne se filmer og høre på den musikken man selv ville.

Gjest Gjesten
Skrevet
Vi fløy med KLM til New York. Mellomlandet i Amsterdam. Har ikke noe negativt å si på dem, god mat til flymat å være, og det beste av alt var at alle hadde en egen liten tv-skjerm som man kunne se filmer og høre på den musikken man selv ville.

:sur: Har hørt om de små skjermene fra mange men selvom jeg alltid flyr med KLM til USA kommer jeg aldri på et fly med det.

Skrevet

Åja, håper jeg får det! Turen går så mye lettere med en sånn liten skjerm hver :danse:

Skrevet

skal fly med KLM tilbake fra USA

og har hørt mye positivt om dem.. blant annet det med egene tv-skjermer..

så da gjenstår det bare å se om det stemmer da

Skrevet

Jeg fløy også med KLM, riktignok kun til Amsterdam, men fonøyd; ja.

Men de skjermene er ikke "en til hver" om dere skjønner. Det er et par tre rader mellom hver skjerm, og jeg var uheldig og fikk en rar plassering, så det ble tungvindt å se på. (men nå så jeg bare den sikkerhetsgreia, de sendte jo ikke film eller noe, naturlig nok)

Skrevet
Jeg fløy også med KLM, riktignok kun til Amsterdam, men fonøyd; ja.

Men de skjermene er ikke "en til hver" om dere skjønner. Det er et par tre rader mellom hver skjerm, og jeg var uheldig og fikk en rar plassering, så det ble tungvindt å se på. (men nå så jeg bare den sikkerhetsgreia, de sendte jo ikke film eller noe, naturlig nok)

Over atlanteren kan du få sånne skjermer med én til hver, der du selv kan velge filmer og sånn. Har aldri sett det på de mindre flya i Europa da, så på turen min til Amsterdam kan jeg nok ikke forvente det nei :)

Skrevet

Har reist med KLM til Asia tidligere og det var bra. Har ingenting negativt å si - med unntak av kanskje noen litt sure flyvertinner, men sånt skjer ;).

SAS har de små tv-skjermene til hver passasjer over Atlanteren. Reiste med de sist og var fornøyd. Denne gangen skal vi reise med Icelandair, håper de er like bra som sist gang jeg fløy med dem til kun Island.

Skrevet

Da har vi reist med forskjellige fly ;) Over atlanteren hadde alle hver sin skjerm i ryggen på stolen foran, med fjernkontroll og hodetelefoner, og mye å velge i mellom :)

Skrevet
Da har vi reist med forskjellige fly ;) Over atlanteren hadde alle hver sin skjerm i ryggen på stolen foran, med fjernkontroll og hodetelefoner, og mye å velge i mellom :)

Okei, her kom skjermene ned fra taket :)

Skrevet

Jeg skal reise først til Amsterdam, og så til Houston, så da blir det nok begge deler forhåpentligvis! Krysse fingrene for egne skjermer ;)

Gjest Gjesten
Skrevet
Jeg skal reise først til Amsterdam, og så til Houston, så da blir det nok begge deler forhåpentligvis! Krysse fingrene for egne skjermer ;)

Samme rute jeg tar det. :ler:

De er hyggelige i immigrasjon på George Bush Intercontinental Airport hvis det er den flyplassen du skal lande på. :)

Annonse
Skrevet

Jeg har bare gode erfaringer med KLM, både på langdistanse og innen Europa.

Skrevet
Samme rute jeg tar det. :ler:

De er hyggelige i immigrasjon på George Bush Intercontinental Airport hvis det er den flyplassen du skal lande på. :)

Det er bra! For i Miami er de så sure og sinna at jeg blir helt nervøs....vil ikke si hei engang :tristbla:

Gjest Gjesten
Skrevet
Det er bra! For i Miami er de så sure og sinna at jeg blir helt nervøs....vil ikke si hei engang  :tristbla:

Det er de i Memphis og. Forsinka meg en time sånn at jeg mista flyet mitt en gang.

Men i Houston har jeg bare møtt hyggelige mennesker som smiler og spøker med. Håper du opplever det samme! :)

Gjest Maikana
Skrevet

Jeg må ha vært fryktelig uheldig med KLM, for jeg har sverget på at jeg aldri skal fly med dem igjen, ikke langdistanse iallefall.

*Fryktelig dårlig benplass (ja, jeg har lange ben, men andre flyselskaper klarer da å lage tilstrekkelig benplass)

*Grusom flymat: ihjelkokte erter og gulrøtter og fullstendig smakløs fisk uten saus av noe slag.

*Overlegne flyvertinner

*Kun skjermer som kom ned fra taket (greit nok det, men litt slitsomt å sitte å måtte strekke seg for å se på, og denne turen varte i over tolv timer)

I tillegg kjørte en av flyvertinnene mattralla rett i kneet mitt, fordi jeg hadde sovnet og foten hadde glidd litt ut. "Det er farlig å sitte sånn!", fikk jeg høre. Halloo!??! Jeg sov jo..

Er sikkert bare meg som var uheldig, men jeg tar likevel ikke sjansen på en langtur med dem igjen.

Skrevet

Fløy KLM fra Amsterdam til Sao Paulo, Brasil, og jeg er kjempefornøyd med servicen. Ja, de har slike små TV-skjermer i hvert sete slik at alle kan velge film selv. Utvalget var kjempebra. Maten var bra og servicen var bra. Det var f.eks lite folk på flyet hjem så jeg og min venninne fikk et ledig sete mellom oss. Nye å si når en skal fly så langt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...