AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg har en liter mandelolje i form av massasjeolje, kan jeg på vis lage dusjolje ut av denne? Evt hvordan? Å smøre den rett på kroppen blir litt for fett for min del. Har den god effekt om jeg eks blander den med Natural dusjsåpe? Anonymkode: be5dd...8bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 29. mai 2024 #2 Del Skrevet 29. mai 2024 https://birgittemagnussen.no/kroppsolje/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #3 Del Skrevet 29. mai 2024 Smør funker fjell.. Anonymkode: 9272b...c7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #4 Del Skrevet 30. mai 2024 Bruk den som bodylotion etter dusj, men FØR du tørker huden! Klapp av overflødig vann med et håndkle etterpå. Da blir huden silkemyk uten å bli fettete Hvis du likevel synes det blir for voldsomt kan du gjøre det i dusjen, etter du har vasket kroppen, og skylle av overflødig olje før du tørker deg. Anonymkode: 0487f...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå