Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hater å kjøpe bikini, synes det er vanskelig å finne fine bikinier. Men etter desperat jakt i skapet rett før stranda i går der de bikiniene jeg har var både blitt for store, i tillegg til veldig slamsete og gamle og jeg endte opp med en sportsbh og datteren min (hun er 20 og ca samme størrelse) sin korte Nike-treningsshorts (som jeg ikke ville brukt til vanlig da jeg føler meg for voksen til shorts som går til rett under rumpa🙈’ så innser jeg at det er på tide med nye

Men jeg ser ikke skogen for bare trær….det er så vanskelig å finne!  Så hvis noen kan komme med tips, eller hvilke bikinier dere har og er fornøyd med så setter jeg stor pris på det🙏🏻

Det er ikke akkurat så bra utvalg her jeg bor, og med den varmen som har vært/er så går jeg ut i fra at det er ganske utplukket, så jeg satser på netthandel.

Kroppsmessig sett så er jeg lang og spedbygd, små pupper, smal over hekken og relativt flat mage. Eneste kriteriene jeg har er ikke string-truse, ikke knyte-truse (fortsatt ikke kommet over da knytingen løsnet på vei for å bade, stappfull strand  og jeg ble en ufrivillig blotter…), og ikke pushup-overdel (bikinioverdeler med innlegg tar evigheter før de tørker+ jeg føler meg for voksen til pushup…har forsåvidt ikke så mye å pushe up heller😆)

Prismessig ikke på tusenvis av kroner, men betaler gjerne litt ekstra for kvalitet (er dog ikke glad i Change sine produkter, og jeg styrer unna Careless av prinsipp da jeg har hørt at pris matcher ikke kvalitet) 

Jeg liker søte bikinier; typ blomstrete/søte mønster/ romantiske/delikate….åh, vanskelig å forklare! Bruker stt s/m så ganske standard størrelse 

Post gjerne bilde av hvilken du har/har tenkt å kjøpe for inspirasjon, gjerne badedrakter også🌻

Kanskje dette kan bli en badetøy-inspirasjons tråd, det ville vært gøy, jeg skal poste når jeg finner noe jeg liker ;) 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Cubus

Anonymkode: 0556f...575

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nelly har mange fine nå, bestilte akkurat derfra :) 

Anonymkode: 0ceec...6fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

....jeg elsker forresten å kjøpe bikini😂 Har en hel hylle i skapet full. Selv om jeg har små pupper, cellulitter og muffin top. Er så glad i solen, vil jo se så bra ut som jeg kan.

Anonymkode: ade28...395

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

....jeg elsker forresten å kjøpe bikini😂 Har en hel hylle i skapet full. Selv om jeg har små pupper, cellulitter og muffin top. Er så glad i solen, vil jo se så bra ut som jeg kan.

Takk; forelsket meg helt i bikinioverdelen til den fra Banana Moon😍

Jeg og liker fine bikinier, men synes det er vanskelig å finne fine bikinier som er både fine og har god kvalitet. Cubus sine feks er slamsete etter bruk en hel sommer

Nå nød-shoppet jeg et par fra Cubus sin nettside (ganske utplukket på de to nærliggende Cubus-butikkene), men er likevel på jakt etter noen med litt bedre kvalitet 

Kjøpte disse;

image.thumb.png.364c2b68ef3edfa0d4888dd1e0ae1c79.png

image.png.255e6826e3ff475b3f39fe44bb40d362.png

image.png.f29ebce3fa0abacf340daf0e27dc910d.png

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Og; jeg liker også å bruke bikini, selv om kroppen bærer preg av et levd liv med strekkmerker på hoftene etter å ha bært frem to skjønne døtre, et langt arr langs ryggraden etter en ryggoperasjon, vekttap pga kreft (og pupper og rumpe forsvinner fort når vekta går ned🙈) og et 5.cm arr på brystkassen som fortsatt er rødt (kliner på med sunblock siden ferske arr helst skal beskyttes mot sol for penere arrdannelse) etter innleggelse av veneport….så når varmen og sola endelig gjør sin entre etter en lang og kald vinter der jeg har bodd i lag på lag med ull så er det så godt å bare smøre på med solkrem, ta på solhatt (har ikke rukket å fått så mye hår enda, så blir fort solbrent i hodebunnen), på med bikini og ut å nyte solen, varmen og få ei fin brunfarge etterhvert❤️

Men så var det nettopp det med i finne bikinier som varer i flere sesonger da…. 

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, skruf said:

Jeg og liker fine bikinier, men synes det er vanskelig å finne fine bikinier som er både fine og har god kvalitet. Cubus sine feks er slamsete etter bruk en hel sommer

Nå nød-shoppet jeg et par fra Cubus sin nettside (ganske utplukket på de to nærliggende Cubus-butikkene), men er likevel på jakt etter noen med litt bedre kvalitet 

Kjøpte disse;

Den øverste var kjempefin ❤️ Jeg har bikinier av de merkene som jeg nevnte som har vart i flere sesonger, selv etter hard bruk. Men ellers, jeg synes ikke at det er så farlig om de ikke varer mer enn en sesong, da kan jeg kjøpe nye ❤️ Men hvis du vil ha et annet tips om et bærekraftig merke av god kvalitet, så anbefaler jeg dette, laget for å tåle vannsport: 

https://sensigravesswim.com/

AnonymBruker
Skrevet

Se om Saltabad kan ha noen du liker. 

Anonymkode: 2ffae...f02

AnonymBruker
Skrevet

Temu har fine bikinier 😆

Anonymkode: 91c13...97d

AnonymBruker
Skrevet
skruf skrev (På 29.5.2024 den 11.08):

Kjøpte disse;

Den blå var superfin. Hvilket merke er det?

Anonymkode: 8a8d9...eea

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Den blå var superfin. Hvilket merke er det?

Anonymkode: 8a8d9...eea

Cubus :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte akkurat en bikini fra Seafolly.

Kjøpte på en undertøysbutikk. Jeg har små pupper og er smal. Kjøpte denne overdelen https://marinka.no/produkt/seafolly-spring-festival-bikinioverdel-nectar-oransje-oramge-fersken-monster-strand/

Min er i svart. 

Kjøpte tilsvarende underdel

https://marinka.no/produkt/seafolly-spring-festival-twist-band-bikiniunderdel-true-navy/

Anonymkode: fb8c1...c7f

AnonymBruker
Skrevet

Totalt sett betalte jeg under 1700 kr. 

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat en bikini fra Seafolly.

Kjøpte på en undertøysbutikk. Jeg har små pupper og er smal. Kjøpte denne overdelen https://marinka.no/produkt/seafolly-spring-festival-bikinioverdel-nectar-oransje-oramge-fersken-monster-strand/

Min er i svart. 

Kjøpte tilsvarende underdel

https://marinka.no/produkt/seafolly-spring-festival-twist-band-bikiniunderdel-true-navy/

Disse likte jeg veldig godt :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...