Gå til innhold

Kortisoninjeksjon i hofta.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen her som har tatt det? Var det veldig ubehagelig/vondt? Hadde du god effekt og hvor lenge varte det?

Anonymkode: 63198...708

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar dem ganske ofte. Kan være litt vondt hvis du har betent leddhinne men ellers er der helt ok. Mer smerte ved å få i mindre ledd. Må holde deg i ro i noen dager og hos meg kan det fikse «problemet» i flere måneder. 

Anonymkode: 2a369...d68

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok det i fjor. Fikk først en bedøvelse før kortison. Kjente kun ørlite da legen vrikka litt på nålen, ubehag ikke vondt. Effekten kom ikke med en gang hos meg. Har ikke trengt ny etter den gang, snart 1 år siden. 

Anonymkode: 48259...185

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar og godt å høre at dere har hatt effekt 😊 Gruer meg til selve sprøyta, synes det høres vondt ut, men håper det ikke er så ille som jeg frykter.

AnonymBruker
Skrevet

Verst dagen etter. Da er leddet helt stivt og det er nesten umulig å sette seg, bøye seg ned på gulvet ol. 

Anonymkode: 35a09...190

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker said:

Verst dagen etter. Da er leddet helt stivt og det er nesten umulig å sette seg, bøye seg ned på gulvet ol. 

Anonymkode: 35a09...190

Kjenner fint lite til etter ei sprøyte i hoften. Kjenner selfølgelig at de har vært å rotet der, tømt leddveske og gitt kortison ,men aldri hatt problemer med å sitte, gå eller bøye meg. Men som nevnt, en må holde seg i ro en tid etter slik at kortisonen får tid til å gjøre sitt.

Anonymkode: 2a369...d68

AnonymBruker
Skrevet

Tar gjerne i mot flere erfaringer. Jeg har slimposebetennelse, hvis det har noe å si :)

TS.

AnonymBruker
Skrevet

Det var noe av det mest jævligste jeg har gjort. Funket ikke.

også slimposebetennelse, gjort i både hofter og skuldre

Anonymkode: 2016c...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...