Gå til innhold

Streik - reise? noe tips?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Nå er det mye som skjer. Alt fra en muligens flyplass-streik til norwegian streik. 

Får først vite den 31.mai om Norwegian streiker eller ikke. Vi har bestilt reise den 19.juni. Hva anbefaler dere? 

Jeg er ikke en som reiser så ofte, så hvor sannsynlig streiken er eller hvor lenge den varer vet jeg ingenting om/har litte kunnskap rundt. Men denne ferien har både jeg og barna gledet seg veldig til. Noen tips?

Anonymkode: 4e6ea...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet jeg ikke om dere har booket fullt refunderbare billetter? Men om du ikle har det så anbefales det å ha is i magen da du har rett på full refusjon om flyet blir innstilt. Om du kansellerer selv så har du ikke det. Regner med at du har booket hotell også? Er så dumt og usikkert dette her. Har selv billetter den 2 juni med Norwegian, men ikke refunderbare, så skal vente til de eventuelt kansellerer flyvningen min. Jeg skal bare besøke familie så mister eventuelt ikke penger på hotell osv, men det kan være verdt å sjekke ut på forhånd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å bestille refunderbar overnatting er lurt! Jeg skal selv ut å reise snart… på torsdag…. Via Oslo. Det finnes alternative ruter, men jeg tør ikke bestille dem før jeg vet hva som skjer, billetten jeg har er ikke refunderbar (ellers hadde jeg gjort det). 
Jeg skal reise med Norwegian rundt 17. juni. De har etter det jeg forstår tatt ut nesten alle flygerne i Norge i streik fra første dag, så den streiken kan ikke bli særlig langvarig. Det er i alle fall det jeg tror. 

Anonymkode: 349f1...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Å bestille refunderbar overnatting er lurt! Jeg skal selv ut å reise snart… på torsdag…. Via Oslo. Det finnes alternative ruter, men jeg tør ikke bestille dem før jeg vet hva som skjer, billetten jeg har er ikke refunderbar (ellers hadde jeg gjort det). 
Jeg skal reise med Norwegian rundt 17. juni. De har etter det jeg forstår tatt ut nesten alle flygerne i Norge i streik fra første dag, så den streiken kan ikke bli særlig langvarig. Det er i alle fall det jeg tror. 

Anonymkode: 349f1...110

Hei! Vi har refunderbare billetter. Har sett litt på andre selskaper - men billettene vi har er langt bedre enn hva de andre selskapene tilbyr, samt bedre pris. 

men hvis streiken starter 1.juni - tror du vi får beskjed om at reisen våres er kansellert allerede da? Håper ikke de kansellerer rett før avreise. Men utifra det jeg Jar lest er se langt ifra hverandre på forhandlinger, og har forhandlet siden november. Så redd at streiken kan bli langvarig. De virker sta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå blir det ikke noe flyplass streik, heldigvis fiyoooo!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...