Friminutt Skrevet 27. mai 2024 #1 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg har en kollega på jobben og vi har ett godt øye til hverandre,noe jeg merker og gitt uttrykk for. Denne kollegaen skal dessverre slutte på jobben hos oss og jeg vil gjerne gi henne en oppmerksomhet av den anledning Tenkte kjøpe en liten gave innpakket men er usikker på hvordan jeg skal gi henne den? Tenker kanskje at det blir snakk blant kolleger hvis jeg gir henne gaven på hennes siste dag i lunsjen? Eller mere diskret? Vi møtes av og til på en kaffe og prat på morgenen i kantina når den er tom for kolleger,evnt sende en melding og si jeg har en overraskelse? Dilemma og vil gjøre dette riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Del Skrevet 27. mai 2024 Gi et fint armebånd som passer sommeren. Gi gaven når de andre ikke ser. Ikke kjøpt halssmykker med hjerter osv, heller ikke ring- det blir for mye. Men et pent klassisk tynt armebånd blir nok bra, gjerne i hvitt gull. Anonymkode: 31c05...45e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Del Skrevet 27. mai 2024 Finn noe som er personlig, knyttet til interesser dere har felles eller noe. Noe som viser at du har satt pris på samtalene dere har hatt. Smykke tenker jeg kan slå veldig feil i en slik setting, kan misforstås. Og ta det privat ja, ellers kan det bli veldig kleint for henne. Hva ønsker du å oppnå med det forresten? å bare vise at du har satt pris på henne som kollega, eller med håp om at relasjonen kan utvikle seg til noe mer nå som dere ikke er kollegaer lengre? Anonymkode: d3a5a...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friminutt Skrevet 27. mai 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Finn noe som er personlig, knyttet til interesser dere har felles eller noe. Noe som viser at du har satt pris på samtalene dere har hatt. Smykke tenker jeg kan slå veldig feil i en slik setting, kan misforstås. Og ta det privat ja, ellers kan det bli veldig kleint for henne. Hva ønsker du å oppnå med det forresten? å bare vise at du har satt pris på henne som kollega, eller med håp om at relasjonen kan utvikle seg til noe mer nå som dere ikke er kollegaer lengre? Anonymkode: d3a5a...013 Med håp om at relasjonen kan utvikle seg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå