Gå til innhold

Gave

Friminutt

Anbefalte innlegg

Jeg har en kollega på jobben og vi har ett godt øye til hverandre,noe jeg merker og gitt uttrykk for.

Denne kollegaen skal dessverre slutte på jobben hos oss og jeg vil gjerne gi henne en oppmerksomhet av den anledning 

Tenkte kjøpe en liten gave innpakket men er usikker på hvordan jeg skal gi henne den?

Tenker kanskje at det blir snakk blant kolleger hvis jeg gir henne gaven på hennes siste dag i lunsjen?

Eller mere diskret? Vi møtes av og til på en kaffe og prat på morgenen i kantina når den er tom for kolleger,evnt sende en melding og si jeg har en overraskelse?

Dilemma og vil gjøre dette riktig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gi et fint armebånd som passer sommeren. Gi gaven når de andre ikke ser. Ikke kjøpt halssmykker med hjerter osv, heller ikke ring- det blir for mye. Men et pent klassisk tynt armebånd blir nok bra, gjerne i hvitt gull. 

Anonymkode: 31c05...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finn noe som er personlig, knyttet til interesser dere har felles eller noe. Noe som viser at du har satt pris på samtalene dere har hatt. Smykke tenker jeg kan slå veldig feil i en slik setting, kan misforstås. Og ta det privat ja, ellers kan det bli veldig kleint for henne. Hva ønsker du å oppnå med det forresten? å bare vise at du har satt pris på henne som kollega, eller med håp om at relasjonen kan utvikle seg til noe mer nå som dere ikke er kollegaer lengre?

Anonymkode: d3a5a...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Finn noe som er personlig, knyttet til interesser dere har felles eller noe. Noe som viser at du har satt pris på samtalene dere har hatt. Smykke tenker jeg kan slå veldig feil i en slik setting, kan misforstås. Og ta det privat ja, ellers kan det bli veldig kleint for henne. Hva ønsker du å oppnå med det forresten? å bare vise at du har satt pris på henne som kollega, eller med håp om at relasjonen kan utvikle seg til noe mer nå som dere ikke er kollegaer lengre?

Anonymkode: d3a5a...013

Med håp om at relasjonen kan utvikle seg ja 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...