Gå til innhold

Hjelp!!! Hvorfor er det så vanskelig å vite når det er over eller å gå fra mannen sin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne skrevet detaljert her, men det hjelper uansett ikke.

Har googlet masse, lest alt fra hva psykologer sier til "når det er over" til innlegg og tråder her på KG.

Men, hvordan vet man når det er over og hvorfor er det så vanskelig å gå? Bryte ut?

Jeg sliter med alvorlig psykdom, som er vanskelig nok å håndtere på egenhånd, legg til resignasjon i forholdet, lite sex og det faktum at vi etterhvert som vi har blitt eldre, har fått forskjellige ønsker for livet, så hvorfor er det så vanskelig å gå? Om det er det jeg vil? Hvordan vite om det ER det jeg vil?

Hvor lenge var DU i denne usikre fasen? Hvor du var usikker på om du ville gå eller at det var over? Og hva gjorde at du gikk?

Anonymkode: 27e15...68a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig fordi du er i komfortsonen, og redd for endring i livet ditt. 

Anonymkode: 21c85...c97

• Nyttig 2
Skrevet

Komfort som AB skriver over her. Eller redd for endringer kan en jo si. Usikkerhet.

Og selv om en har glidd fra hverandre og fått ulike ønsker for fremtiden så ligger det fortsatt følelser, relasjoner og minner der. Følesene våres er sjeldent av eller på.

Og da er det jo usikkerheten med å gå. Finner man noen igjen? Trenger man noen i det hele tatt? Blir det stygt brudd? Vil man klare seg økonomisk? Har man barn i bilde og hvor store er de? Hva tenker andre om oss? ++

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...