AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Skrevet 27. mai 2024 Jeg har hatt en god tone med en kollega en stund, en flørtende tone. Jeg fikk han tilfeldigvis opp som forslag som venn på Facebook. Jeg la han ikke til som venn, men tenkte "søren heller, jeg sender en melding". Skrev noe veldig vanlig som åpningsmelding. Greia er at det er nå 5 dager siden, og han har enda ikke svart. Siden vi ikke er venner på Facebook, så ser jeg ikke om han har lest den heller. Mest sannsynlig har han gjort det tenker jeg, men jeg ser ikke det før han evt svarer. Dette betyr vel at han ikke er interessert vel, ellers hadde jeg vel fått svar? Anonymkode: a7677...ab2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #2 Skrevet 27. mai 2024 Jeg har fått noen meldinger fra folk jeg ikke har på vennelisten, da kan det ta ganske lang tid før jeg ser den. Det er ikke alltid det viser på fb at jeg får det. Anonymkode: ec8ad...d06 7
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har fått noen meldinger fra folk jeg ikke har på vennelisten, da kan det ta ganske lang tid før jeg ser den. Det er ikke alltid det viser på fb at jeg får det. Anonymkode: ec8ad...d06 Tenkte på det, men jeg får alltid varsel om sånn meldingsforespørsel så tenkte han muligens også fikk varsel da. Anonymkode: a7677...ab2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 Burde den ikke da bare stått som sendt og ikke levert? 🤷♀️ Anonymkode: a7677...ab2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 Han er ikke interessert i deg på den måten. La ham være i fred. Anonymkode: 7ee96...d24 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #6 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han er ikke interessert i deg på den måten. La ham være i fred. Anonymkode: 7ee96...d24 Jeg har skjønt det nå da, men det er lov å missforstå. Har ikke sendt noe mer enn den ene meldingen. Anonymkode: a7677...ab2 2
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #8 Skrevet 27. mai 2024 Lite taktisk å sende melding i stedet for å starte med å legge han til på FB. Nå vil du aldri vite om han noensinne ser meldingen eller ei. Og nå blir det jo veldig dumt å legge han til om det er bevisst at han ikke har svart deg. Anonymkode: e9e08...8f2 5 2
Gjest ZarahSweet Skrevet 27. mai 2024 #9 Skrevet 27. mai 2024 14 hours ago, AnonymBruker said: Tenkte på det, men jeg får alltid varsel om sånn meldingsforespørsel så tenkte han muligens også fikk varsel da. Anonymkode: a7677...ab2 Ikke om de havner i spam. Der havner de jeg ikke er venner med. Mange som ikke sjekker spam.
Hippogriff Skrevet 27. mai 2024 #10 Skrevet 27. mai 2024 Ut fra det du skriver er det helt ufarlig å legge ham til som venn. Han har neppe lest meldingen ettersom den var helt uskyldig, for da hadde det vært naturlig å svare uavhengig av om han er interessert eller ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #11 Skrevet 28. mai 2024 Jeg får aldri varsel om meldingsforespørsel, så det kan ta 2-3 måneder før jeg ser meldinger fra ukjente. Har slått av alle varsler på facebook utenom hvis jeg blir tagget, og venneforespørsel (kun venner av venner kan legge til). Anonymkode: fd7c0...62b 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #12 Skrevet 29. mai 2024 Han har ikke sett den garantert. Ingenting med at han ikke er interessert😉 send en venneforespørsel, da tenker jeg han svarer. Anonymkode: 1dfcf...39c
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #13 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 8.23): Tenkte på det, men jeg får alltid varsel om sånn meldingsforespørsel så tenkte han muligens også fikk varsel da. Anonymkode: a7677...ab2 Jeg får ikke varsel fra Messenger, orke ikke mas fra alle plattformer, jeg har et liv Anonymkode: 5cb89...aab 1
Million Skrevet 29. mai 2024 #14 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 8.23): Tenkte på det, men jeg får alltid varsel om sånn meldingsforespørsel så tenkte han muligens også fikk varsel da. Anonymkode: a7677...ab2 Jeg får aldri varsel om meldinger på Facebook. Må rote meg frem via omveier for å finne dem. Har oppdaget et par ganger at det står en ett år gammel melding der, eller flere måneder gamle. De er fra folk som ikke er på vennelisten. De som er på vennelisten sender melding fra Messenger som regel. Han du sendte melding til har sannsynligvis ikke sett meldingen, det er jeg nesten sikker på. I alle fall hvis han har det som jeg og ikke får noe varsel om at en slik melding er kommet. Da må man jo aktivt inn og lete etter den, og det skjer nesten aldri for mange.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #15 Skrevet 29. mai 2024 On 5/27/2024 at 8:12 AM, AnonymBruker said: Jeg har hatt en god tone med en kollega en stund, en flørtende tone. Jeg fikk han tilfeldigvis opp som forslag som venn på Facebook. Jeg la han ikke til som venn, men tenkte "søren heller, jeg sender en melding". Skrev noe veldig vanlig som åpningsmelding. Greia er at det er nå 5 dager siden, og han har enda ikke svart. Siden vi ikke er venner på Facebook, så ser jeg ikke om han har lest den heller. Mest sannsynlig har han gjort det tenker jeg, men jeg ser ikke det før han evt svarer. Dette betyr vel at han ikke er interessert vel, ellers hadde jeg vel fått svar? Anonymkode: a7677...ab2 Min sønn dro på håndballcup i juni også året etterpå i november så jeg at han som var gruppeleder hadde laget en Facebook-gruppe på Messenger. Masse fine bilder! Vi var ikke venner på Facebook så helt tilfeldig at jeg så det 😊 Anonymkode: 6f844...6c6
svartkatt Skrevet 29. mai 2024 #16 Skrevet 29. mai 2024 Ligger vel i søppelposten. Får ikke alltid varsler om det er meldinger der.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #17 Skrevet 29. mai 2024 Ts her. Godt mulig dere har rett at han ikke har sett den. Men jeg tør ikke sende venneforespørsel nå, har ikke jobbet med han siden sist jeg sendte meldingen. Tenkte å se ann stemningen først neste gang vi sees. Anonymkode: a7677...ab2 1
Hensatt Skrevet 29. mai 2024 #18 Skrevet 29. mai 2024 Om dere er kollegaer så kan du spør han på jobb. Snakker ikke folk med hverandre fysisk lengre?
Hensatt Skrevet 29. mai 2024 #19 Skrevet 29. mai 2024 Om meldingen ble sendt på Messenger, havner den i meldingsforespørsler. Ikke alltid man får varsel om at det ligger noe der.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #20 Skrevet 29. mai 2024 Legg han til som venn. Han har sikkert ikke sett mld din. ❤️ Anonymkode: dc7d3...e93 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå