AnonymBruker Skrevet 27. mai #1 Del Skrevet 27. mai Irriterer meg litt da jeg bare ikke kommer på hva dette tv programmet heter. Det gikk på dplay/discovery plus. Var noe slags kjærlighets program. Det var i Oslo, det var 2 grupper og de bodde i 2 toppleiligheter. Deltakerne var par. Så skulle de se om de fortsatt var sammen etterpå eller ikke. De fikk se på en skjerm hva partneren hadde gjort osv. Så fikk de gå på dater med de andre. Jeg har prøvd å bladd i appen og søkt på nettet, men jeg får det bare ikke opp. Anonymkode: 2240a...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #2 Del Skrevet 27. mai Gift ved første blikk? Det hadde vært lettere om du skrev når tid det gikk på tv. Anonymkode: e0a32...25e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Singletown? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #4 Del Skrevet 27. mai Sofiei skrev (1 time siden): Singletown? Det var det det het! Tusen takk🤩 bare trist at de hadde fjernet det fra discovery+😔 Anonymkode: 2240a...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #5 Del Skrevet 27. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gift ved første blikk? Det hadde vært lettere om du skrev når tid det gikk på tv. Anonymkode: e0a32...25e Ja glemte å skrive når, det var i 2021. Men fikk svar under, singletown het det. Anonymkode: 2240a...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå