AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #1 Del Skrevet 27. mai 2024 Jeg er godt over 40 og tilflyttet til Akershus og ønsker en botoxbehandling. Men jeg vil ikke bare google priser og behandlingssteder, jeg vil gjerne få tips til stedet hvor de er flinke! Men dette er ikke noe jeg spør de nye naboene mine om over hekken, eller ønsker å ta opp med kollegaer for å få tips og venninnene mine er i en annen del av landet. Så, kan noen hjelpe meg og gi tips til steder på Øvre Romerike hvor de er flinke og utdanna? Pris har jo litt å si, jeg er ikke så rik, men vil bare være ansvarlig. Ønsker ikke råd mot botox, har tatt det før og er bestemt. Takk på forhånd! Anonymkode: eef48...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #2 Del Skrevet 31. mai 2024 Ingen? Anonymkode: eef48...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #3 Del Skrevet 31. mai 2024 Jeg er fornøyd med Aleris Colosseum, anbefaler der. Jeg var ikke så fornøyd med Aleris Strømmen. Anonymkode: 3a4d2...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå