AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Tar mirtazapin eller remeron for å sove, og etter en liten uke er jeg konstant sulten hvis jeg ikke spiser og skikkelig mett til middag. Leser på pakningsvedlegget at "ulvehunger" er en av mange bivirkninger🤔 Er tynn så har ikke vektproblemer, men likevel. Har dere erfaringer? Anonymkode: 19848...70d
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Har gått på Remeron selv og jeg gikk opp ca 10 kilo på 3-4 måneder. Anonymkode: 1a7ed...101
Molly 4.5 år Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 Jeg går på en lignende medisin. Fra oktober ifjor til mai i år har jeg gått opp 25 kg. Helt ørsk etter sukker. Helt fortvilende at man skal slite med fedme itillegg 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 Ts her. Har brukt den innimellom for å få sove i mange år, men nå når jeg tar den hver kveld er jeg konstant sulten. Merkelig at det har kommet nå? Er i overgangsalderen og vet ikke om det er en sammenheng? Anonymkode: 19848...70d
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ts her. Har brukt den innimellom for å få sove i mange år, men nå når jeg tar den hver kveld er jeg konstant sulten. Merkelig at det har kommet nå? Er i overgangsalderen og vet ikke om det er en sammenheng? Anonymkode: 19848...70d Det har vel heller sammenheng med at kroppen nå har konstant tilførsel av de stoffene som medfører økt sult som bivirkning, og dermed blir det jo mer av bivirkningen også. Anonymkode: d9d52...092
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå