AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 Og deretter tenkt "Søren, dette var jo en fin person, burde ikke ha sveipet vekk/takket nei"? Dette skjedde nemlig meg i dag. Jeg så en på trening som jeg plutselig innså jeg hadde sveipet vekk på tinder... Nå gjelder dette utseende og litt sånn væremåte på avstand. Men jeg fikk gode "3D-vibber" og det var liksom noe helt annet å se personen IRL. Så irritert på meg selv nå. Anonymkode: 6180c...10e
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Det er vanskelig å få et helhetelig intrykk gjennom bilder. Synd når det skjer. Kan jo hende dere blir kjennt? Er også mange fisk i havet. Anonymkode: 0d30d...6ef 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #3 Skrevet 27. mai 2024 Tror ikke jeg ville registrert det om jeg hadde truffet på noen jeg hadde sett på bilde på dateprofil. De fleste ser så ulik ut i virkeligheten. Anonymkode: 92045...e53
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og deretter tenkt "Søren, dette var jo en fin person, burde ikke ha sveipet vekk/takket nei"? Dette skjedde nemlig meg i dag. Jeg så en på trening som jeg plutselig innså jeg hadde sveipet vekk på tinder... Nå gjelder dette utseende og litt sånn væremåte på avstand. Men jeg fikk gode "3D-vibber" og det var liksom noe helt annet å se personen IRL. Så irritert på meg selv nå. Anonymkode: 6180c...10e Hvordan i alle dager husket du en person som du har sveipet vekk på Tinder? Hvordan er det du sveiper? Anonymkode: 7ac69...1bb
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hvordan i alle dager husket du en person som du har sveipet vekk på Tinder? Hvordan er det du sveiper? Anonymkode: 7ac69...1bb Hvorfor er det usannsynlig? Ikke alle sveiper som maskiner, og noen ganger går det an å dvele ved en profil, før den går til venstre. Anonymkode: 570bf...283 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #6 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan i alle dager husket du en person som du har sveipet vekk på Tinder? Hvordan er det du sveiper? Anonymkode: 7ac69...1bb Jeg tar meg god tid når jeg sveiper, husker ansikter godt, med mindre det bare er solbriller og fisk å se. Anonymkode: 6180c...10e
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Skrevet 30. mai 2024 Jeg har opplevd det motsatte er par ganger, har likt profilen på Tinder, men møtt dem IRL senere ved tilfeldigheter. Og angret definitiv på at jeg hadde likt profilen. Men heldigvis ingen reaksjon andre veien. Anonymkode: 50ad7...045
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå