sørlands-jenta Skrevet 26. mai 2024 #1 Skrevet 26. mai 2024 midt i samlivsbrudd, under 1 månende siden det ble brudd. han holder på med et n ytt forhold.Han vil vær venner og jeg har enda følelser. kuttet ut all kontakt med han. han kom til meg for 2 dager siden. fikk beskjed om at vist jeg ikke blir med så tar han med seg med makt. ble med han og hørte på hva han ville si.Er det samme vennegreiene. Prøver og prøver ,men har enda følelser.ikveld hadde jeg et anfall der jeg hylte og skreik. varte i over 1 time. holdt på å kvele meg med mitt eget spytt. pga jeg gråt sånn for er grusomt å være med han /de begge. så sliten nå 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Skrevet 26. mai 2024 Sett grenser for deg selv jente! Han har gått videre og dermed har han valgt bort deg, og det må han ta konsekvensene av. Han kan ikke tvinge deg til å være venner med verken han eller den nye. Så si nei, si du er ferdig og ikke har noe interesse av å henge med han/dem. Anonymkode: d5af9...2f0 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Skrevet 26. mai 2024 Tror ikke du kan bli kvalt av ditt eget spytt, men det kan kanskje være lurt å prøve å roe seg selv. Puste dypt, ta en kald eller varm dusj. Bevisst roe seg ned. Og så kan du ta kontakt med noen som kan hjelpe deg i morgen. En person som truer deg med makt skal du ikke ha rundt deg. Anonymkode: a0179...060 7 1
Kvinne23 Skrevet 27. mai 2024 #4 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Sett grenser for deg selv jente! Han har gått videre og dermed har han valgt bort deg, og det må han ta konsekvensene av. Han kan ikke tvinge deg til å være venner med verken han eller den nye. Så si nei, si du er ferdig og ikke har noe interesse av å henge med han/dem. Anonymkode: d5af9...2f0 Har prøvd så sinnsyk mange ganger.sendt mange meld om det,men blir ikke hørt
Kvinne23 Skrevet 27. mai 2024 #5 Skrevet 27. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tror ikke du kan bli kvalt av ditt eget spytt, men det kan kanskje være lurt å prøve å roe seg selv. Puste dypt, ta en kald eller varm dusj. Bevisst roe seg ned. Og så kan du ta kontakt med noen som kan hjelpe deg i morgen. En person som truer deg med makt skal du ikke ha rundt deg. Anonymkode: a0179...060 De sa jeg ble blå i ansikte
Purple_Pixiedust Skrevet 27. mai 2024 #6 Skrevet 27. mai 2024 Kvinne23 skrev (2 minutter siden): De sa jeg ble blå i ansikte Er du ts? HI er en annen bruker. 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #7 Skrevet 27. mai 2024 Hvem sa du ble blå? Anonymkode: e7b2f...426
Gjest LanoAltforstor Skrevet 27. mai 2024 #8 Skrevet 27. mai 2024 (endret) . Endret 17. juni 2024 av LanoAltforstor
Gjest Luksusbia Skrevet 27. mai 2024 #9 Skrevet 27. mai 2024 sørlands-jenta skrev (14 timer siden): midt i samlivsbrudd, under 1 månende siden det ble brudd. han holder på med et n ytt forhold.Han vil vær venner og jeg har enda følelser. kuttet ut all kontakt med han. han kom til meg for 2 dager siden. fikk beskjed om at vist jeg ikke blir med så tar han med seg med makt. ble med han og hørte på hva han ville si.Er det samme vennegreiene. Prøver og prøver ,men har enda følelser.ikveld hadde jeg et anfall der jeg hylte og skreik. varte i over 1 time. holdt på å kvele meg med mitt eget spytt. pga jeg gråt sånn for er grusomt å være med han /de begge. så sliten nå Så vondt. Mulig du har masse innesperret aggresjon og er redd for hvordan livet blir uten han. Håper du klarer å finne noen positive ting med å være singel. Klem til deg. Følelser er vanskelig å kontrollere, men husk å være snill med deg selv❤️ Du har helt sikkert mye gode sider, og kanskje om en stund treffer du en annen mann.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #10 Skrevet 27. mai 2024 Høres ut som min x. Vi måtte være venner. For jeg hadde jo ikke noen andre enn han mente han. Han var veldig kontrollerende. Så jeg måtte gi avkall på alle mine venner når vi var sammen. Men jeg ringte alle mine venner etter det ble slutt og sa hva jeg har opplevd. Alle tok meg godt imot. Jeg kom meg helt i fra hans klo og har det så mye bedre no. Kom deg unna. Blokker han kan du å gjøre. Omring deg med de som er glade i deg. Anonymkode: 4b76d...aea 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #11 Skrevet 27. mai 2024 Du må ikke være venner med han. Ingen kan tvinge deg til det. Prøver han å ta deg med makt så ringer du politiet. Gi han tydelig beskjed per melding at du ikke ønsker å være hans venn. Si at du ønsker ingen kontakt og dersom dette ikke blir respektert kontakter du politiet. Deretter blokkerer du han på alt. Og du kontakter politiet dersom han kommer på døra di. Anonymkode: 3d978...9d1 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #12 Skrevet 27. mai 2024 Kvinne23 skrev (18 minutter siden): Har prøvd så sinnsyk mange ganger.sendt mange meld om det,men blir ikke hørt Han trenger ikke å være enig, du behøver ikke å prøve å overbevise ham. Du sier bare nei. Anonymkode: 03a9b...b2c 3
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #13 Skrevet 27. mai 2024 Kvinne23 skrev (48 minutter siden): Har prøvd så sinnsyk mange ganger.sendt mange meld om det,men blir ikke hørt Slutt å send mld, slutt å svar, gjerne blokker hele fyren. Der spiller ingen rolle hva han sier og hva han vil, dere er ikke sammen, han er sammen med en annen, og du er ferdig med han. Er du ikke? Hvorfor lar du han ha denne kontrollen over deg? Anonymkode: d5af9...2f0 3 3
Kvinne23 Skrevet 28. mai 2024 #14 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Slutt å send mld, slutt å svar, gjerne blokker hele fyren. Der spiller ingen rolle hva han sier og hva han vil, dere er ikke sammen, han er sammen med en annen, og du er ferdig med han. Er du ikke? Hvorfor lar du han ha denne kontrollen over deg? Anonymkode: d5af9...2f0 Blokket han overalt.men han fant meg der jeg bodde sa at blir jeg ikke med så tar han med meg med tvang og jeg ble med.jeg har fortsatt følelser.han klarer ikke ha 0 kontakt md meg.
Kvinne23 Skrevet 28. mai 2024 #15 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du må ikke være venner med han. Ingen kan tvinge deg til det. Prøver han å ta deg med makt så ringer du politiet. Gi han tydelig beskjed per melding at du ikke ønsker å være hans venn. Si at du ønsker ingen kontakt og dersom dette ikke blir respektert kontakter du politiet. Deretter blokkerer du han på alt. Og du kontakter politiet dersom han kommer på døra di. Anonymkode: 3d978...9d1 Jepp har sagt det. Var på legevakta igjen pga nytt anfal
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #16 Skrevet 28. mai 2024 Kvinne23 skrev (5 timer siden): Blokket han overalt.men han fant meg der jeg bodde sa at blir jeg ikke med så tar han med meg med tvang og jeg ble med.jeg har fortsatt følelser.han klarer ikke ha 0 kontakt md meg. Seriøst? Han bruker trusler om tvang om du ikke henger med han og nye damen? Om dette er sant, så er det noe av det mest absurde jeg har hørt. Anmeld han. Jeg tror ikke det er følelser du har, men at du er hektet og at det er derfor det er vanskelig for deg å sette grenser. Anonymkode: d5af9...2f0 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #17 Skrevet 28. mai 2024 Har du flere brukere? Siden hovedinnlegget er skrevet av @sørlands-jenta og du er bruker med brukernavn: Kvinne23 ? Anonymkode: c6065...725 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #18 Skrevet 28. mai 2024 Kvinne23 skrev (5 timer siden): Jepp har sagt det. Var på legevakta igjen pga nytt anfal Du må sjekke hjertet. Kanskje det blir for mye for deg. Anonymkode: e7b2f...426
Kvinne23 Skrevet 28. mai 2024 #19 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du må sjekke hjertet. Kanskje det blir for mye for deg. Anonymkode: e7b2f...426 Er bare angst anfall. Vare i 1-2 timer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå