AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Funnet meg ny hobby. Lese bøker. Liker best krim og biografier + noen utvalgte gode selvhjelps bøker. Har nå arvet noen bøker som heter 7 søstre. Lucianda Riley. Leser disse skal være bra! Noen som har lest de? Anonymkode: 87b67...e43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #2 Del Skrevet 30. mai 2024 Alt av Ingvar Ambjørnsen er å anbefale. Anonymkode: 3e206...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammams Skrevet 30. mai 2024 #3 Del Skrevet 30. mai 2024 Jeg er glad i krim, siste årene lest og likt det meste av: - Jo Nesbø - Jørn Lier Horst - Emeli Schepp - Åsa Larsson Christina Ohlsson (om Alex Recht og Alexandra Bergman) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teyla Skrevet 30. mai 2024 #4 Del Skrevet 30. mai 2024 Lesing er fantatisk hobby 🤩 Hvis du liker det litt creepy anbefaler jeg bøkene av Tor-Håkon Gabriel Håvardsen. Han er begravelsesagent, og har både skrevet faktabøker fra yrket og noveller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå