Gå til innhold

Pulte du noen gang din tidligere lærer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså etter at du var blitt voksen, og ikke lenger hadde han/hun som lærer.

Fortell.

Anonymkode: 87121...168

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke skole-lærer. Men kjørelærer. Altså etter at jeg var ferdig med oppkjøringen.

Noe detaljer forteller jeg ikke.

Anonymkode: 0a3e3...2c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 9c4ce...3b4

Gjest Smeltemann
Skrevet

Ja 2 av de jeg hadde som lærer.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det hadde vært veldig ekkelt. En venninne gjorde det, sykt nasty

Anonymkode: d3716...ec1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Altså etter at du var blitt voksen, og ikke lenger hadde han/hun som lærer.

Fortell.

Anonymkode: 87121...168

Nei, men jeg pulte fysikklæreren min da jeg fikk på videregående.

Anonymkode: 48c9e...765

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var litt vill da jeg var ung, så svaret er ja. Gymlæreren på videregående, det første året. Det pågikk mye av høsten, noen ganger hjemme hos ham. Ganske røff, "voksen" sex. Jeg var fortsatt 16, han mer enn det dobbelte. Jeg vokste det av meg og er en helt annen i dag, og jeg vet at ansvaret var hans. Han ville mistet jobben.

Anonymkode: 507f8...9fc

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er bare så jævlig mye verre enn menn, sånn egentlig. De bare juger så innmari mye mer for å skjule alt. 

Anonymkode: 467b9...3ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kvinner er bare så jævlig mye verre enn menn, sånn egentlig. De bare juger så innmari mye mer for å skjule alt. 

Anonymkode: 467b9...3ae

Lyver om hva? For å skjule hva? Relevans til trådens tema?

AnonymBruker
Skrevet

Nei aldri men fikk rykte på meg for å ha noe sånt med en lærer. 🙄 Jeg var smart, og interessert i faget, så kunne endelig snakke fag med en lærer, og jeg hadde topp karakterer og det gikk jo ikke an for de misunnelige mysognistiske mennene i klassen (voksne elever,

vi tok studiekompetansen) så de satte ut et helt hinsides rykte om meg, de mente jeg fikk gode karakterer pga jeg ikke var smart men at jeg lå meg til gode karakterer… 🙄

Og det verste er, at han som spredte det ryktet ble visst lærer til slutt selv. Og han fikk med resten av klassen på ryktet og ren mobbin. En skikkelig gris, som sa at å lese bøker/litteratur  var ren idioti…. Han driver også nå et grill catering firma…  Glemmer aldri hvor stygg han var mot meg bare fordi jeg var faglig sterk. 

Anonymkode: e1cae...ccd

• Liker 1
  • Hjerte 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei aldri men fikk rykte på meg for å ha noe sånt med en lærer. 🙄 Jeg var smart, og interessert i faget, så kunne endelig snakke fag med en lærer, og jeg hadde topp karakterer og det gikk jo ikke an for de misunnelige mysognistiske mennene i klassen (voksne elever,

vi tok studiekompetansen) så de satte ut et helt hinsides rykte om meg, de mente jeg fikk gode karakterer pga jeg ikke var smart men at jeg lå meg til gode karakterer… 🙄

Og det verste er, at han som spredte det ryktet ble visst lærer til slutt selv. Og han fikk med resten av klassen på ryktet og ren mobbin. En skikkelig gris, som sa at å lese bøker/litteratur  var ren idioti…. Han driver også nå et grill catering firma…  Glemmer aldri hvor stygg han var mot meg bare fordi jeg var faglig sterk. 

Han som satte ut det ryktet og fantaserte om at jeg ikke kunne være flink nok til å gå gode karakterer, jobber i dag deltid lærer på privatskole i dag og jeg grøsser av tanken på at et menneske som drev på som han gjorde, har med barn i barneskolealder å gjøre, og samtidig at foreldre betaler for å sende ungene sine dit. De skulle bare ha visst hva slags menneske de har ansatt…  

En person som later som om han kjører på deg, for så å bråstoppe, mobber, stjeler, lyver for politiet og trakasserer, mener jeg er totalt uegnet som lærer. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men en kvinnelig norsklærer jeg hadde på vgs. ligger med elevene sine..enda den dag i dag 🤢 

Anonymkode: 479a0...412

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 0.14):

Ikke skole-lærer. Men kjørelærer. Altså etter at jeg var ferdig med oppkjøringen.

Noe detaljer forteller jeg ikke.

Samma her 😂

Anonymkode: d759e...80a

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg har vært læreren som har ligget med tidligere elever. Som ung lærerassistent har jeg i ettertid pult 2 som jeg noen år tidligere hadde som elever. Begge gangene møtte jeg de på festival, og gjensynsgleden var stor.  

Anonymkode: caeab...fb0

• Liker 2
Skrevet

Jah! Et lite knull ute i sola langs Oslofjorden for mange år siden. Gym-læreren fra videragående. Traff henne som voksen på seminar på samme båt og så balla det på seg. Hun sendte meg melding på min bursdag så jeg må se å få skrevet et svar..

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, men en kvinnelig norsklærer jeg hadde på vgs. ligger med elevene sine..enda den dag i dag 🤢 

Anonymkode: 479a0...412

Ojj.. Og antagelig Au! tenker jeg. Men så kan det jo være DEN dama da. Kjenner jeg er en blanding av skeptisk og fantasi- eller håpefull her, gamle grisen ;-@

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men skulle gjerne gjort det 😏

Anonymkode: 4b3c6...3d3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.5.2024 den 13.27):

Nei, men jeg pulte fysikklæreren min da jeg fikk på videregående.

Anonymkode: 48c9e...765

Hvilket fylke?

Anonymkode: 42e63...7af

Skrevet

Æsj. Halvgamle tjukke menn med røyklukt i vide cordfløyelsbukser. Nei, heldigvis aldri vurdert det. 

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fra høgskolen. Hun var kjent for å flørte med elever uten å gå helt over grensen. Fant henne på en datingside samme vår jeg gikk ut fra skolen. Uken etter jeg var ferdig på skolen  begynte vi å ha sex. 

Har henne på sosiale medier enda, så kan jo hende det skjer igjen.

Morsom opplevelse.  

Anonymkode: a0b54...56c

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...