AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #1 Del Skrevet 26. mai 2024 Pappa døde brått og uventet for en måneds tid siden, og det er først nå hodet mitt begynner og innse det. Jeg er i dyp sorg og gråter ofte, og alt virker meningsløst. Natt til idag drømte jeg om han. Han var i live men vi visste at han skulle dø, og i drømmen ga vi hverandre en lang klem mens jeg spurte han om hvordan jeg skulle greie meg uten han. Det eneste han sa var at jeg ikke skulle si sånn også våknet jeg dessverre. Jeg ønsker å tenke at det var pappa som kom til meg i drømmen, men det realistiske er vel at jeg tenker så mye på han at dette påvirker drømmene mine. Kan det ha vært han eller er det helt urealistisk? Takk for svar :) Anonymkode: aa4e4...21e 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #2 Del Skrevet 26. mai 2024 Akkurat det du spør om er det vel ingen som vet helt sikkert, men jeg tror at pappaen din er rundt deg, passer på deg og vil at du skal ha det best mulig. ❤️ Trist å høre om pappaen din. Anonymkode: aecfd...9a0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg tror det helt klart var han. Har også mistet forelder og det tok ikke lang tid før vedkommende var i mine drømmer på en eller annen måte. De kommer til oss og hilser på og noen ganger gir oss tegn. Jeg tror faren din kom for å gi deg et tegn, på at han har det fint og at du kommer til å klare deg, selv om det føles tungt akkurat nå. Han kommer kanskje tilbake flere ganger, det har min forelder gjort. ❤️ Anonymkode: dcf9f...d7a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #4 Del Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Pappa døde brått og uventet for en måneds tid siden, og det er først nå hodet mitt begynner og innse det. Jeg er i dyp sorg og gråter ofte, og alt virker meningsløst. Natt til idag drømte jeg om han. Han var i live men vi visste at han skulle dø, og i drømmen ga vi hverandre en lang klem mens jeg spurte han om hvordan jeg skulle greie meg uten han. Det eneste han sa var at jeg ikke skulle si sånn også våknet jeg dessverre. Jeg ønsker å tenke at det var pappa som kom til meg i drømmen, men det realistiske er vel at jeg tenker så mye på han at dette påvirker drømmene mine. Kan det ha vært han eller er det helt urealistisk? Takk for svar Anonymkode: aa4e4...21e Da min far døde beskrev presten det slik: Du vet hvordan noen kan gi deg en klem, eller legge hånda si på skulderen din, også lenge etter kjenner du klemmen, eller varmen fra hånda på skulderen din? Noen kan gjøre det samme i livet ditt, i sjelen din. Du vil føle dem lenge etter de var der. Jeg mistet min far for 7 år siden, men føler fortatt at han er med meg, ukentlig. Nesten daglig. Så på den ene eller andre måten; så er dette din far som snakker til deg ❤️ og kondolerer ❤️🌷 Anonymkode: 146fe...b23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 26. mai 2024 #5 Del Skrevet 26. mai 2024 Jeg mistet pappa for 12 år siden..og drømmer nesten hverdag om han. Han døde av kreft og første 2 årene drømte jeg bare drømmer der jeg viste at pappa var syk og ville dø...eller at han var der og "besøkte" og ble borte. Men etter det så er pappa frisk og rask i drømmen mine...ofte er vi i barndoms huset mitt...med mamma ( som lever) så jeg møter pappa ofte:) Engang drømte jeg om han i huset vårt( barndoms huset) og han gav meg en stor varm klem..og det var så virkelig at når jeg våknet var jeg så glad i varm 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2024 #6 Del Skrevet 27. mai 2024 Det var nok kjærligheten til din far det der da. Eller sjelen hans. Jeg har mistet min mor og min bestemor og har drømt om begge. Min mor har stått i døra mi og sett på meg i sengen min, og så sa jeg at jeg elsket henne, og så sa hun det tilbake. I en annen drøm, satt hun ved siden av sengen min mens jeg sov og holdt meg i hånden. Jeg kjente fortsatt hånden hennes når jeg våknet. ❤️ min bestemor har jeg også drømt om et par ganger. En gang kjente jeg henne ikke igjen. Jeg så henne i et oval ramme med et lys rundt seg. Hun smilte og var veldig ung og vakker! I ettertid så jeg nettop et bilde av henne der hun så helt lik ut, i et ovalt bilde. Det var et bilde av henne når hun var ung. ❤️ Jeg kjente henne alltid bare som 60 pluss og hadde bare sett bilder av henne som godt voksen. Du er ikke alene og din far følger nok med på deg. Men sorgen over å miste en far er utrolig vond. Men, det blir lettere på sikt. Anonymkode: 8fcdd...fb2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #7 Del Skrevet 30. mai 2024 Jeg savner pappaen min!❤️❤️❤️ Anonymkode: 18831...8e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #8 Del Skrevet 30. mai 2024 Det var nok hans måte å si ordentlig farvell med dere, at han mulig fra ånde verden er med dere ❤🩶 Anonymkode: 46495...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå